تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش امیری و بیرانوند در صعود به جام جهانی مشهود است/ بهره‌برداری از ۸۵درصد طرح ‌های عمرانی لرستان طی سال ۹۶

 عزیزپور ظهر امروز در مراسم تقدیر از وحید امیری و علیرضا بیرانوند،گفت : سال گذشته در توسعه زیرساخت‌ها دارای رشد بودیم.


وی گفت: طی سال جاری نیز با کمک اعتبارات دولتی، در زمینه ورزش نیز بیش از 3 برابر افزایش داشتیم و با توجه به این امر، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۸۵ درصد طرح های عمرانی ما در حوزه ورزش امسال به بهره‌برداری برسد.


مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: از سال ۹۴ نیز در زمینه میزبانی‌ها هر سال بیشتر از سال فبل پیشرفت داشتیم و امسال نیز تلاش داریم تا این مقدار را از همیشه بیشتر کنیم.
عزیز‌پور افزود: برای توسعه ورزش در استان نیز باید به قهرمانان ورزشی کمک شود تا شاهد اتفاقات بهتری در این خصوص باشیم.


وی به کلین شیت کامل علیرضا بیرانوند در راه جام جهانی اشاره و بیان کرد: قهرمانی وحید امیری و علیرضا بیرانوند برای مردم کشور و لرستان ثابت‌ شده است.
عزیز پور در ادامه به نقش موثر امیری و بیرانوند در موفقیت ایران برای صعود به جام جهانی روسیه اشاره کرد و افزود: نقش این دو ورزشکار برای همه مشهود است.

عزیزپور افزود: این مراسم را برای درخشش این دو ورزشکار لرستانی درتیم ملی فوتبال کشور و نقش آن‌ها در صعود ایران به جام‌جهانی روسیه برگزار کرده‌ایم و تنها گوشه‌ای از افتخارات این دو ورزشکار را جبران می‌کند.

انتهای پیام / د




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش امیری و بیرانوند در صعود به جام جهانی مشهود است/ بهره‌برداری از ۸۵درصد طرح ‌های عمرانی لرستان طی سال ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..