تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام رونالدینیو به زیدان

کد خبر: ۵۵۵۳۴۲

۱۰۶  بازدید

ستاره برزیلی پیشین بارسلونا در پیام تبریکش به اسطوره کهکشانی‌ها از او به شیوه‌ای خاص تمجید کرده است.

خبرگزاری تسنیم: زین‌الدین زیدان روز گذشته (جمعه) 45 ساله شد و به همین مناسبت گروه زیادی از اهالی دنیای فوتبال از جمله رونالدینیو برای او پیام تبریک ارسال کرده‌اند.

رونالدینیو و زیدان در دوران بازیگری‌شان در لالیگا بارها در ال‌کلاسیکوها بارها برابر یکدیگر قرار گرفتند اما رقابت‌ها آنها هم در کمال احترام بود؛ احترامی متقابل که هنوز هم میان آنها وجود دارد.

مهاجم برزیلی پیشین بارسلونا به مناسب تولد زیرو در صفحه اینستاگرام خود، عکسی از زیدان گذاشته و این پیام را در کنار آن نوشته است: دوست من تولدت مبارک. تو یکی از آن بازیکنانی بودی که بازی کردن مقابلت در زمین فوتبال بیشترین لذت را برایم داشت. گاهی اوقات بردیم و گاهی اوقات باختیم اما من همیشه از اینکه برابر یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال قرار گرفتیم|، خوشحال بودم. همچنین به تو بابت عملکرد باورنکردنی‌ات به عنوان سرمربی نیز تبریک می‌گویم. تو یک قهرمان فوق‌العاده‌ای که می‌دانی چطور باید بازیکنانت را درک و آنها را هدایت کنی.

زیزو در دو فصل و نیم سرمربیگری‌اش در رئال مادرید که البته فصل اول آن هم کامل نبود، علاوه بر کسب عنوان قهرمانی لالیگا به اولین سرمربی تاریخ تبدیل شد که در عصر جدید لیگ قهرمانان اروپا دو قهرمانی متوالی در این رقابت‌ها کسب می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام رونالدینیو به زیدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..