تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ذهن برفکی» در تماشاخانه باران به روی صحنه می‌رود

«ذهن برفکی» در تماشاخانۀ باران به روی صحنه می‌رودبه گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین حسینی، نویسنده و کارگردان نمایش «ذهن برفکی»، گفت: این اثر به مدت 20 شب از 4 تا 24 تیر ماه جاری هر شب در تماشاخانه باران به روی صحنه خواهد رفت.


وی در ادامه با اشاره به این که این نمایش برای علاقه‌مندان دارای تخفیف‌های ویژه‌ای خواهد بود، افزود: علاقه‌مندان به تماشای این اثر، ٣ روز اول اجرا با ٤٠ درصد تخفيف و همچنین روزهاى يكشنبه تا چهارشنبه ٣٣٪‏ تخفيف دانشجويى به صورت حضورى با ارائه كارت دانشجويى می‌توانند از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند.


حسینی اظهار داشت: مسعود رمضانی، مینا دلشاد، علیرضا عباسی، حسین اثباتی و الهام عصاریان بازیگران این نمایش 90 دقیقه ای هستند که با طراحی حرکات توسط ایمان مؤمنی به روی صحنه خواهند رفت.


در خلاصه داستان این نمایش آمده است: چند نفر به صورت قاچاقی و تحت سرپرستی یک کاپیتان دیوانه، در کشتی او در حال فرار هستند.


کارگردان: محمدحسین حسینی، تهيه‌كنندگان: صالح صارمى و محمدهادى توحيدى، طراح حرکت:ایمان مومنی، طراح موسیقی: محمدحسین حسینی، طراح لباس: ملینا سامی‌زاده، طراح گریم: ساچلین مهدی لو، طراح نور: حسین عربی، طراح پوستر و بروشور: فرزاد با وفا، شادی شجاعی، گروه کارگردانی: رادمهر غریروند _ معین سعیدی، مدیر تبلیغات: فريبا جديدى، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: امین کردبچه چنگی، دکوراتور: محمدحسین حسینی و عکاس: آیدا مظفری از جملۀ عوامل تولید این اثر هستند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ذهن برفکی» در تماشاخانه باران به روی صحنه می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..