تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۶۷ کیلوگرم تریاک مدفون شده در هیرمند

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ حسین سنچولی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال پایش دقیق اطلاعاتی باند‌های توزیع کننده مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، از قصد سوداگران مرگ برای انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و اقدام به دپو آنان مطلع شدند.


وی تصریح کرد: ماموران با اشراف اطلاعاتی، محل دپوی مواد مخدر را شناسایی پس از چندین ساعت گشت زنی در زمین‌های کشاورزی کنار دیوار مرزی به محلی مشکوک و در بازرسی از این مکان ۶۷ کیلو تریاک را کشف کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان هیرمنددر پایان از برنامه ویژه پلیس در برخورد با سوداگران مرگ خبر داد و افزود: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت به دنبال شناسایی و انهدام باند‌های قاچاقچیان است.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۶۷ کیلوگرم تریاک مدفون شده در هیرمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..