تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استاندار گیلان: در اجرای پروژه‌های اشتغالزا، همراه و همیار سرمایه‌گذاران هستیم

استاندار گیلان: در اجرای پروژه‌های اشتغالزا، همراه و همیار سرمایه‌گذاران هستیم

استان‌ها > گیلان - استاندار گیلان ظهر امروز در بازدید از یک واحد صنعتی آماده افتتاح در صومعه سرا گفت : در اجرای پروژه های اشتغالزا، همراه و همیار سرمایه گذاران هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی در حاشیه بازدید از تنها کارخانه فعال تولید پاکت های چندلایه گفت : در سراسر کشور یک روحیه شاداب و پرنشاط جهت توسعه فناوری و رونق اقتصادی وجود دارد. وی گفت: ما به عنوان نمایندگان دولت وظیفه داریم ضمن تشویق سرمایه گذاران، در حین راه اندازی و بهره برداری از پروژه های اشتغالزا، همراه و همیارشان باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان تلاش استان را در جهت رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال و شکوفایی بیشتر اقتصاد استان دانست و افزود :دولت جدیتش را در خصوص رفع موانع تولید با اقدام وعمل نشان داده است. وی سرمایه گذار این پروژه را به جدیت و پشتکار در تکمیل، تجهیز و توسعه فازهای بعدی تشویق کرد و گفت: به هیچ وجه مایوس نشوید، چراکه هرگونه فعالیت اقتصادی که اشتغالزا باشد یقینا مورد حمایت دولت است.

استاندار گیلان افزود: حمایت از سرمایه گذار مشی دولت و برآمده از تفکر و اندیشه دولتمردان دولت تدبیر و امید است و با تغییر مدیران اختلالی در این روند صورت نمی پذیرد.

گفتنی است فاز نخست کارخانه پدیده عرش نوین با هدف تولید و صادرات پاکت های چندلایه جهت استفاده آب میوه و انواع نوشیدنی با سرمایه گذاری ارزی 8.5 میلیون دلاری و 150میلیارد ریالی در زمینی به مساحت 2 هکتار و زیربنای 12 هزار مترمربع در روستای دوگور صومعه سرا ساخته شده است. با اجرای این طرح در فاز نخست برای 100 نفر اشتغالزایی می شود.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استاندار گیلان: در اجرای پروژه‌های اشتغالزا، همراه و همیار سرمایه‌گذاران هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..