تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود دادستان تهران به موضوع توهین به روحانی

کد خبر: ۵۵۵۳۱۵

۲۶۰  بازدید

دادستان کل کشور درباره حادثه توهین به رییس جمهور در راهپیمایی روز قدس کفت: قرار است دادستانی تهران و دادسرای تهران به این مساله ورود کند و وزارت کشور و نیروی انتظامی مستندات خود را ارایه دهند.

خبرگزاری ایسنا: دادستان کل کشور درباره حادثه توهین به رییس جمهور در راهپیمایی روز قدس کفت: قرار است دادستانی تهران و دادسرای تهران به این مساله ورود کند و وزارت کشور و نیروی انتظامی مستندات خود را ارایه دهند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در حاشیه تجدیدمیثاق مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئال که آیا پرونده تخلفات انتخاباتی به دادگاه ارسال شده است؟ گفت: با توجه به گستردگی موضوع این مساله باعث تاخیر در ارسال پرونده به دادگاه شده و چون تخلفات مربوط به تمام استان‌ها می‌شود رسیدگی به آنها زمان بر است.


دادستان کل کشور درباره افزایش آمار تخلفات و احضار برخی فرمانداران گفت: در حال حاضر همان 6 فرماندار احضار شده‌اند و آمارها افزایشی نداشته است.

وی در رابطه به حادثه توهین به رییس‌جمهور در روز قدس گفت: قرار است دادستانی تهران و دادسرای تهران به این مساله ورود کند و وزارت کشور و نیروی انتظامی مستندات خود را ارایه دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود دادستان تهران به موضوع توهین به روحانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..