تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میانگین سنی دفاع استقلال: مدرسه پیرمردها

کد خبر: ۵۵۵۳۰۴

۳۳۷  بازدید

با حضور پژمان منتظری در خط دفاع استقلال و زوج احتمالی او و پادوانی، تیم منصوریان فصل آینده صاحب یکی از پیرترین خطوط دفاعی لیگ برتر خواهد بود.

آی اسپورت: با حضور پژمان منتظری در خط دفاع استقلال و زوج احتمالی او و پادوانی، تیم منصوریان فصل آینده صاحب یکی از پیرترین خطوط دفاعی لیگ برتر خواهد بود. از بین 5 بازیکن دفاعی اصلی استقلال، 4 نفر بالای 30 سال هستند و سه نفر، 33 سالگی را هم رد کرده‌اند.

مهدی رحمتی 36 ساله شده، منتظری و پادوانی 34 ساله هستند، وریا غفوری 30 ساله است و فقط میلاد زکی‌پور، با 22 سال سن بازیکن جوانی محسوب می‌شود. با وجود حضور زکی‌پور در این ترکیب، خط دفاع استقلال در فصل آینده میانگین بسیار بالای 31.2 سال را خواهد داشت.

استقلال فصل بعد، باید در سه جام بازی کند و شاید میانگین سنی بازیکنان دفاعی این تیم، به پاشنه آشیل آن‌ها تبدیل شود. اگر رابسون به ایران برگردد، اوضاع کمی متفاوت می‌شود و میانگین سنی آن‌ها، تا حد قابل قبول پایین خواهد آمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میانگین سنی دفاع استقلال: مدرسه پیرمردها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..