تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت پیچیده جپاروف و نگرانی کرانچار

کد خبر: ۵۵۵۲۹۹

۲۶۹  بازدید

هنوز مشخص نیست هافبک باتجربه تیم ملی فوتبال ازبکستان فصل آینده در فوتبال ایران بازی خواهد کرد یا خیر.

خبرگزاری تسنیم: مسئولان و کادر فنی استقلال همچنان در انتظار بازگشت جپاروف هستند و این در حالی است که او موضع روشنی در خصوص بازگشت به استقلال نداشته و در این باره اظهارنظری انجام نداده است.

براساس این گزارش، از طرفی باشگاه سپاهان هم در انتظار است تا اگر جپاروف به استقلال نرود این بازیکن را جذب کند، اما او هنوز اعلام نکرده است فصل بعد در کدام تیم بازی خواهد کرد.

زلاتکو کرانچار به مسئولان سپاهان گفته است که اگر تا روز دوشنبه یا سه‌شنبه تکلیف این بازیکن مشخص نشد، سراغ جذب یک بازیکن دیگر در پست جپاروف بروند. کرانچار حتی نام گزینه مورد نظرش را هم به مسئولان سپاهان ارائه کرده که ظاهراً یک بازیکن خارجی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت پیچیده جپاروف و نگرانی کرانچار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..