تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لو رفتن سوالات امتحان نهایی سوم دبیرستان محرز نشده است/ پیگیری برای حل ریشه مشکلات فروش سوالات

لو رفتن سوالات امتحان نهایی سوم دبیرستان محرز نشده است/ پیگیری برای حل ریشه مشکلات فروش سوالاتمیر حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بررسی لو رفتن سوالات امتحانی عنوان کرد: با توجه به جسله‌ای که روز چهارشنبه در کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات با حضور مسئولان مربوطه آموزش و پرورش و پلیس فتا برگزار شد به بررسی ابعاد مختلف این مساله پرداختند.

وی ادامه داد: بر اساس گزارشی که از پلیس فتا دریافت کردیم، افرادی سودجو سوالات امتحانی سال قبل را منتشر کرده و در قبال آن مبالغی هنگفت از دانش آموزان دریافت کردند که با توجه به پیگیری‌های پلیس این افراد دستگیر شدند اما در هیچ کدام از این موارد سوالات سال ۹۶ به فروش نرفته است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: با توجه به این گزارش‌ها، اما باز هم بعضی خانواده‌ها اعتراضاتی مبنی بر لو رفتن سوالات امتحان نهایی دارند که این مساله به دلیل نوع سوالات امتحانی است و برخی از انواع آن در اغلب سال‌ها تکرار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم وسیع امتحانات آموزش و پرورش این تشابه سوالات طبیعی است و ممکن است چنین سوء تفاهماتی ایجاد شود.

میرزاده افزود: والدین به هیچ وجه از این مساله نگران نباشند که فروش سوالات امتحان نهایی سال ۹۶ منجر به ضایع شدن حقوق فرزندان آنها شده است. 

وی با اشاره به اینکه لو رفتن سوالات امتحان نهایی با توجه به بررسی‌های موجود مسجل نشده، یادآور شد: هر زمانی که این اعتراضات مبنی بر این مساله وجود داشته باشد آن را بررسی خواهیم کرد و نتایج منعکس می‌شود تا چنین موضوعاتی به طور ریشه‌ای حل شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لو رفتن سوالات امتحان نهایی سوم دبیرستان محرز نشده است/ پیگیری برای حل ریشه مشکلات فروش سوالات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..