تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوتین چگونه مامور اطلاعاتی روسیه شد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از ریانووستی، ولادیمیر پوتین در جمع دانش آموزان برتر سال آخر یک دبیرستان گفت: من وقتی تصمیم گرفتم در نیروهای امنیتی کار کنم به بخش پذیرش "کا گ ب" رفتم.

وی افزود: من از یک خانواده کارگر بودم و هیچگونه ارتباطات و آشنایی در این مجموعه نداشتم، در آنجا به من توصیه کردند که اول باید دانشگاه را به پایان برسانم و فوق لیسانس حقوق بگیرم.

پوتین ادامه داد: از آن لحظه به بعد خواندن فیزیک، شیمی و ریاضی را کنار گذاشتم و در آرزوی کار در نیروهای امنیتی وارد دانشکده حقوق شدم.

رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد: قبل از مامور امنیتی شدن آرزو داشتم خلبان شوم، برای همین به کالج هوایی رفتم و در راهروهای آنجا قدم زدم و نگاهی انداختم، بعد آینده را برای خودم تصور نمودم که زندگی‌ام با این تخصص چگونه خواهد بود و سرانجام منصرف شدم.
منبع: ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوتین چگونه مامور اطلاعاتی روسیه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..