تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تور اجراهاى «على قمصرى»؛ از تمديد كنسرت كرج تا رويدادى تازه در برج آزادى تهران

تور اجراهاى «على قمصرى» از تمديد كنسرت كرج تا رويدادى تازه در برج آزادى تهرانبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تور كنسرت‌هاى بى كلام «على قمصرى» كه تاكنون تجربه هاى موفقى را در بسيارى از شهرها داشته است، در ادامه مسير، از هشتم و نهم تيرماه در شهرهای كرج و يزد آغاز شده و در شهرهای دیگر کشور ادامه خواهد یافت.

این آهنگساز و نوازنده، پس از اجرا در دو شهر کرج و یزد، طی تاریخ‌های 15 و 22 تیر ماه، در تبريز و اصفهان نیز به روی صحنه می رود.

اما سرنوشت سلسله اجراهای قمصری به این تاریخ‌ها محدود نشده و او پس از آن با رويكردى متفاوت نسبت به تمام اجراهاى سابقش، در١٣ و ١٤ مرداد ماه ، «اتاق ها» را در «برج آزادى تهران»، روى صحنه خواهد برد. در اين اجراى با كلام، آثار شنيده نشده قمصرى در كنار آثارى كه با اقبال مواجه شده اما تا به حال روى صحنه نرفته است، تقدیم مخاطبان خواهد شد.

شایان ذکر است؛ در كنار نوازندگان، «هاله سيفى زاده» و «بهرخ شورورزى»، هم آوايان اين كنسرت هستند و يكى از خوانندگان اركستر موج نو نيز در اين كنسرت معرفى مى شود.

 

انتهای پیام/

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تور اجراهاى «على قمصرى»؛ از تمديد كنسرت كرج تا رويدادى تازه در برج آزادى تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..