تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیراندوند در پرسپولیس ماندنی شد +عکس

بیراندوند در پرسپولیس ماندنی شد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها شایعات زیادی پیرامون جدایی علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس تهران منتشر شد که وی باانتشار پستی در اینستاگرام خود از ماندش در جمع قرمزهای پایتخت خبر داد.

وی در این پست نوشت:"سلام
از اينكه تو اين مدت به من لطف داشتيد بسيار سپاسگزارم،بعد از فصلي پرفشار ولي موفقيت آميز نياز به استراحت داشتم و تصميم گرفتم چند روزي با خانواده به دور از مسائل فوتبال باشم.
در اين مدت پيشنهادات وسوسه انگيزي رسيد، ولي لطف شما هواداران عزيز و علاقه قلبي به پرسپوليس مانع شد از تيم محبوبم جدا بشم و تصميمي احساسي با دل و جان براي ماندن در پرسپوليس بگيرم چرا كه ماندن در تيم محبوبم بسيار ارزشمند و قابل مقايسه با هيچ منفعت مادي نيست."

 بیراندوند در پرسپولیس ماندنی شد +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیراندوند در پرسپولیس ماندنی شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..