تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آربلوا: رونالدو در رئال می‌ماند

کد خبر: ۵۵۵۲۷۷

۶۵  بازدید

مدافع پیشین تیم فوتبال رئال مادرید گفت: رونالدو در رئال خواهد ماند. او باهوش است و می‌داند که به رئال مادرید نیاز دارد.

خبرگزاری میزان: آلوارو آربلوا، مدافع سابق تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا امروز (شنبه) از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
 
وی در واکنش به اظهار نظر اخیر جرارد پیکه که گفته بود رئال مادرید با وجود دومین قهرمانی پیاپی در اروپا، یک دوران را به نام خود نزده، گفت: رئال مادرید با قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان خیلی خوب کار کرده است و فکر می کنم پاسخ او در زمین فوتبال و جام‌هایی است که فتح شده‌اند. چگونه با سه قهرمانی اروپا در چهار سال این دوران به نام ما نیست؟!

آربلوا در مورد جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو تصریح کرد: رونالدو در رئال خواهد ماند. او باهوش است و می‌داند که به رئال مادرید نیاز دارد. او با رئال مادرید قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شده است و این بهترین باشگاه دنیاست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آربلوا: رونالدو در رئال می‌ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..