تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیپ عجیب و خفن صحرا نوه جمشید مشایخی

تیپ عجیب و خفن صحرا نوه جمشید مشایخی تیپ عجیب و خفن صحرا نوه جمشید مشایخی 

صحرا مشایخی نوه جمشید مشایخی هست که عکسهایی از وی در فضای مجازی و در کنار پدبزرگش منتشر شده هست. جمشید مشایخی علاقه بسیار زیادی به نوه اش صحرا دارد. جمشید مشایخی تصویر اخیر از خودشان به همراه نوه اش صحرا را منتشر کرد.

جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت کشورمون با انتشار تصویر جدیدی از خودش در کنار نوه اش صحرا مشایخی, صفحه شخصی اش را بروز کرد.

استاد جمشید مشایخی نوشتند:

بعد از یک سال با صحرا نوه عزیزم

تیپ عجیب و خفن صحرا نوه جمشید مشایخی

صحرا نوه جمشید مشایخی,صحرا مشایخی

تیپ عجیب و خفن صحرا نوه جمشید مشایخی

تصویر صحرا مشایخی نوه جمشید مشایخی

تیپ عجیب و خفن صحرا نوه جمشید مشایخی

جَمشید مَشایخی متولد ۱۳۱۳، شهر تهران بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران هست. وی دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر هست.

جمشید مشایخی، دارای تحصیلات ناتمام در رشته تئاتر هست. وی سال ۱۳۳۶ به استخدام اداره تازه تأسیس هنرهای دراماتیک درآمد و بعنوان بازیگر کار خود را در برنامه نمایشی کانال سوم غیردولتی آغاز کرد و با ایفای نقش در فیلم کوتاه «جلد مار» هژیر داریوش به همراه فخری خوروش جلوی دوربین رفت.

او حتی به دلیل بازی سینمایی اش برای مدتی از کار تئاتر اخراج شد. در واقع کار حرفه‌اي خود را از سال ۱۳۴۹ به طور رسمی شروع کرد. بازی جمشید مشایخی در نقش انسان‌هاي بی رحم و همین طور نقش‌هاي تاریخی همچون «شازده احتجاب»، «کمال الملک» و رضا تفنگچی/خوشنویس در سریال «هزار دستان» نشانگر از توانایی بازیگری اوست.

تیپ عجیب و خفن صحرا نوه جمشید مشایخی

با این حال، در کارنامه بازیگری او، نقش‌هاي کم ارزش و گاه بی‌ارزش نیز شاهد هستیم که به گفته خود، پذیرفتن آن نقش‌ها را برای کمک به کارگردان‌ها قبول می کند؛ هرچند که به کارنامه بازیگری اش لطمه وارد شود. او در سال ۱۳۶۳، بابت بازی در دو فیلم گل‌هاي داوودی و کمال‌الملک،

برندهٔ سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد. از نمایش‌هاي مهم او بازی در نقش «بزرگ آقا» در نمایش میراث کارِ بهرام بیضایی در تالار ۲۵ شهریور در آذر ماه ۱۳۴۶ بود.مشایخی در سال ۹۳ بعنوان سفیر سلامت چشم و بینایی و در سال ۹۴ بعنوان سفیر سلامت از سوی وزارت بهداشت و دانشکده علوم پزشکی دانشگاه استان تهران معرفی و به وی تندیس سلامت اهدا شد.

تیپ عجیب و خفن صحرا نوه جمشید مشایخی

تیپ عجیب و خفن صحرا نوه جمشید مشایخی

صحرا مشایخی،نوه جمشید مشایخی،تصویر هاي صحرا مشایخی،خانواده جمشید مشایخی،نوه دختری جمشید مشایخی،دختران جمشید مشایخی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیپ عجیب و خفن صحرا نوه جمشید مشایخی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..