تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال جی وی ۳۰ با فناوری شارژ بی‌ سیم و بدنه شیشه‌ ای عرضه می‌شود

آخرین اطلاعات در رابطه با ال‌جی وی ۳۰ حاکی از این هستند که این گوشی با شارژ بی‌سیم و قاب شیشه‌ای پشت همراه خواهد شد.

ال‌جی نسل جدید گوشی هوشمند خود با نام وی ۳۰ را طی چند ماه آینده رونمایی خواهد کرد. البته با توجه به رقابت سنگین موجود بین سازندگان گوشی‌ هوشمند نظیر سامسونگ، به نظر می‌رسد ال‌جی تصمیم گرفته است نسل جدید پرچم‌دارش را زودتر از موعد همیشگی رونمایی و راهی بازار کند؛ به‌طوری‌که شنیده‌ها از رونمایی این گوشی طی نمایشگاه ایفای برلین حکایت دارند. با نزدیک شدن به زمان رونمایی از این گوشی، شایعات و اخبار در رابطه با وی ۳۰ ال‌جی نیز افزایش پیدا کرده‌اند که از جمله‌ی آخرین آن‌ها، باید به احتمال به‌کارگیری شارژ بی‌سیم در کنار قاب شیشه‌ای در پشت گوشی اشاره کرد.

اطلاعات جدید در رابطه با وی ۳۰ توسط OnLeanks فاش شده که یکی از منابع معتبر در رابطه با افشای اطلاعات غیر رسمی در رابطه با گوشی‌ها است. در حال حاضر جی ۶ عرضه‌شده برای شماری از بازارها قابلیت شارژ بی‌سیم به همراه دارد. جی ۶ پلاس ال‌جی که هفته‌ی گذشته توسط این کمپانی کره‌ای رونمایی شد، از شارژ بی‌سیم بهره می‌برد.

در صورتی که تمام شایعات و اطلاعات منتشرشده در رابطه با وی ۳۰ رنگ واقعیت به خود بگیرند، انتظار می‌رود این گوشی با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و همچنین قاب پشتی شیشه‌ای و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم راهی بازار شود. همچنین این احتمال وجود دارد که ال‌جی برای رقابت با سامسونگ استفاده از نمایشگر تخت را کنار بگذارد و وی ۳۰ را با بهره‌گیری از نمایشگری با لبه‌های خمیده راهی بازار کند.

هرچند هنوز زمان زیادی تا رونمایی از این گوشی هوشمند باقی مانده است، اما تصاویر فاش شده‌ی منتسب به وی ۳۰ نشان از این دارند که شاید این گوشی با مکانیزم کشویی و بهره‌گیری از نمایشگر دوم با سایز بزرگ‌تر در مقایسه با وی ۲۰ راهی بازار شود. البته باید دید آیا وی ۳۰ با دو نمایشگر به‌صورت کشویی عرضه خواهد شد یا خیر؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال جی وی ۳۰ با فناوری شارژ بی‌ سیم و بدنه شیشه‌ ای عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..