تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«زالاوا» به جشنواره فیلم فجر می‌رود

مستانه مهاجر و ارسلان اميرى در زالاوابه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «زالاوا»؛ این فیلم که اولین تجربه کارگردانی سینما برای ارسلان امیری است، چند روز قبل پروانه ساخت خود را دریافت کرد و پیش تولید آن رسما آغاز شد.


فیلمنامه «زالاوا» توسط ارسلان امیری، هومان فاضل و آیدا پناهنده به نگارش درآمده است و ماجراى رازآميزى را روايت مى‌كند كه در «زالاوا» مى‌گذرد. اين فيلم پس از فيلم سينمايى «اسرافيل» دومين تجربه تهيه‌كنندگى مستانه مهاجر است.


بر اساس این گزارش، ارسلان امیری پیش از اين به عنوان فيلمنامه‌نويس و تدوينگر در فیلم‌ تحسین شده «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده و در نگارش فيلمنامه‌های سینمایی «اسرافیل» و «ویلایی‌ها» همكارى داشته است. او كه فارغ‌التحصيل كارگردانى و ادبيات نمايشى است در سال‌هاى اخير، تجربه کارگردانی، تدوين و نویسندگی فيلم‌هاى مستند و تلويزيونى را درکارنامه خود دارد.


«زالاوا» پس از «اسرافيل» دومين تجربه همکاری مشترک ارسلان امیری و مستانه مهاجر است که پس از پایان پیش تولید، جلوی دوربین می‌رود تا برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««زالاوا» به جشنواره فیلم فجر می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..