تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکسسوری های مردانه مد تابستان 2017

اکسسوری های مردانه مد تابستان 2017 اکسسوری های مردانه مد تابستان 2017 

اکسسوری ها می‌توانند نکات ریز اما مهم استایل و تیپ برای افراد باشند. برای فصل تابستان اکسسوری هاي ویژه اي را معرفی کرده ایم. با تغییر فصل، ظاهر و سبک لباس پوشیدن ما نیز تغییر میکند، اما چه کنیم که در این تابستان پیش رو جذاب تر از همۀ وقت} باشیم؟ اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند با مد روز پیش روند، با ما همراه باشند.

در این مقاله جدید ترین اکسسوری هایي راکه در تابستان 96 مد می‌شوند، برایتان آورده ایم.

کلاه کپ
همه ي آقایان یک چیز را به خوبی میدانند: کلاه کپ همۀ وقت} روی مد هست. این مدل کلاه ظاهر آقایان را شیک تر میکند به طوری که تعداد زیادی از ستاره ها حتی روی فرش قرمز هم آن را به سر می‌کنند.اضافه بر آن، کلاه کپ صورت آقایان را از اشعه هاي زیان آور آفتاب حفظ میکند. فرقی نمیکند که در ساحل سوزان دریا هستید یا در حال پیاده روی در شهر، این مدل کلاه اضافه بر زیبایی، فوایدی را برای سلامتی تان نیز به همراه خواهد داشت.

اکسسوری های مردانه مد تابستان 2017

اکسسوری های مردانه مد تابستان 2017کلاه پاناما
اگر چه کلاه کپ بیشتر مخصوص تیپ های اسپورت است اما کلاه پاناما را می توان برای مراسم رسمی نیز استفاده کرد. به علاوه این مدل کلاه در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده و شما می توانید به سادگی آن را با لباس هایتان ست کنید. کلاه سفید رنگ، به دلیل این که اشعه آفتاب را از خود عبور نمی دهد و کلاه آبی به این علت که با شلوار جین ست می شود، بیشترین طرفدار را از میان دیگر رنگ ها دارد.

اکسسوری های مردانه مد تابستان 2017دستبند
دستبند هم مانند کلاه همیشه روی مد بوده است. مدل های زیادی از دستبند، ساخته شده با سنگ گرفته تا با چرم و مهره وجود دارند که شما می توانید با توجه به سلیقه تان، مدل های مختلف آن را تهیه کنید. حتما نباید یک دستبند انتخاب و آن را دست تان کنید، شما می توانید مدل های مختلف و چند دستبند را در آن واحد به دست تان کنید و از ترکیب جذاب آنها باهم لذت ببرید.

اگر میخواهید به ساحل دریا بروید، ما دستبندهای مرواریدی، چرمی یا ساخته شده با سنگ را به شما توصیه می‌دهیم، اما اگر قصد بیرون رفتن با دوستان تان را در شب دارید، دستبندهای پارچه اي یا کشی برترین گزینه خواهند بود. از آنجا که ترکیب رنگی این اکسسوری ها نیز چندان هست، بهتر هست که در فصل هاي گرم سال از رنگ هاي روشن آن بهره گیری کنید.

اکسسوری های مردانه مد تابستان 2017

اکسسوری های مردانه مد تابستان 2017گردنبند
 به گزارش پارس ناز برخی از آقایان گردنبند را نمی پسندند، اما اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که به این اکسسوری علاقه دارید، توصیه ما به شما این است که مدل های ساده آن را انتخاب کنید. حواس تان باشد که تنها در صورتی که ظاهری ساده دارید، گردنبندتان را بیاندازید. به عنوان مثال یک بلوز طرحدار به همراه کلاه کپ و دستبند و گردنبند تنها شما را شلخته نشان می دهد،

بنابراین اگر می‌خواهید که تمام این اکسسوری را با هم بهره گیری کنید، سعی کنید ساده باشید و انها را تا جای ممکن با هم ست کنید.

اکسسوری های مردانه مد تابستان 2017ساک دستی
اگر قرار باشد که به سفری کوتاه یا این که مجهز به مکانی برای گشت و گذار بروید، داشتن یک ساک دستی اهمیت زیادی دارد. در این شرایط چمدان های قدیمی را فراموش کنید. این مدل کیف هایی که در اینجا برایتان آورده ایم هم جمع و جور و ساده و هم بسیار شیک اند. شما همچنین می توانید از آن به عنوان کیف باشگاه نیز استفاده کنید. سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که با اکثر لباس هایتان ست شود.

اکسسوری های مردانه مد تابستان 2017کوله پشتی
یک دوره ای، خبری از کوله پشتی نبود اما اخیرا بار دیگر این اکسسوری توجه طراحان و مردم را به خود جلب کرد. خوبی این مدل کیف ها این است که شما آن را پشت تان می اندازید و به هر جا که دوست دارید، به راحتی حرکت می کنید

اکسسوری های مردانه مد تابستان 2017عینک آفتابی رنگی

یکی دیگر از جذاب ترین مدهای تابستان عینک آفتابی است، با این تفاوت که این عینک ها قابی رنگی دارند. از آنجا که بهار و تابستان فصل رنگ های شادند، شما می توانید هر رنگی را که دوست دارید انتخاب و توجه دیگران را به سمت چشم هایتان جلب کنید. علاوه بر زیبایی، این اکسسوری، چشم های شما را از اشعه های مضر آفتاب در امان نگاه خواهد داشت.

اکسسوری های مردانه مد تابستان 2017ساعت های بند کشی
مگر می شود که ساعت را از این لیست حذف کرد؟ اگر تا به حال ساعتی بند استیل یا چرمی با طراحی پیچیده داشته اید، حال زمان آن است که ساعت خود را به مدلی ساده تر و بند کشی تغییر دهید. از دیگر فواید این مدل ساعت آن است که به راحتی می توانید آن را با دستبندهایتان ست کنید.

اکسسوری های مردانه مد تابستان 2017

اکسسوری هاي مردانه جذاب،برترین اکسسوری هاي آقایان،اکسسوری هاي ویژه مردان،اکسسوری هاي مردانه شیک و جذاب 2017




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکسسوری های مردانه مد تابستان 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..