تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابوطالبی: رییس جمهور مظلوم است/ جهانگیری: اهانت به دولت به ضرر کشور است

ابوطالبی: رییس جمهور مظلوم است/ جهانگیری: اهانت به دولت به ضرر کشور است

 اسحاق جهانگیری با انتشار تصویر خانمی که علیه وی در طول مسیر راهپیمایی شعار می‌داد، در صفحه اینستاگرامش در مطلبی نوشت: خواهر گرامی! اشتباه می‌کنید، این کارها به ضرر کشور و نظام است.

اتفاق دیروز را پیراهن عثمان نکنید، به مصلحت هیچ کس نیست

حمید ابوطالبی در واکنش به توهین های روز گذشته عده ای اندک به حسن روحانی در راهپیمانی روز قدس نوشت: رییس جمهور مظلوم است، او نماد عقلانیت، تدبیر، امید و اخلاق مداری در کشوراست و برایش عظمت ایران و اسلام و آرمانهایش اصالت دارد.

وی در ادامه این مطلب آورده است: دکترروحانی دوقطبی سازی، نه درموضع کلام و قلم ونه اکنون انتقال آن به موضع اکسیون وعمل را به مصلحت کشور نمی داند و همه را به آرامش حول 'محورقانون ورهبری' فرا می خواند، اینکه عده ای در حمایت از ایشان بگویند سازماندهی بوده، برخی ندا سردهند که از نتایج آتش به اختیاری است و عده ای دیگر از آن پیراهن عثمان برای بر سرنیزه کردن بسازند به مصلحت هیچ کس نیست.

ابوطالبی یادآور شد: دکترروحانی نه می پسندد و نه می پذیرد که حقوق مردم وشهروندان، بویژه نماد ملیت وایرانیت و جمهوریت نظام و کشور توسط اندک افرادی گمراه وماجراجو خدشه دار شود؛ ولی دامن زدن به تفرقه و بحران آفرینی را در شرائط کنونی به مصلحت ایران نمی داند، بهترین راه آن است که راه قانون و قانون‌مداری درکشور پیموده شده وهمه دربرابر آن سر تعظیم فرودآورند.

وی تاکید کرد: اما مردم ورسانه های جمعی و مجازی وظیفه ای دیگر دارند و آن آگاه سازی فکری و ایمن سازی روانی جامعه در برابر هجمه به نماد اقتدار این ملت و تحت الشعاع قراردادن تمامی عظمت آفرینی های مردم روزه دار مظلوم در روز قدس است، باید یکباربرای همیشه در اجماعی ملی به پلیدی آفرینی و تخریب امیدهای این ملت نه گفت.

گفتنی است در راهپیمایی روز گذشته جمعه روز جهانی قدس، عده ای اندک در مسیر راهپیمایی به رییس جمهوری اهانت کردند که این اتفاق از روز گذشته مورد انتقاد بسیاری از مسوولان، گروه های سیاسی و مردمی قرار گرفته است.

27212




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابوطالبی: رییس جمهور مظلوم است/ جهانگیری: اهانت به دولت به ضرر کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..