تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر درباره منافق و ضد انقلابی خواندن دیگران چه گفتند؟

رهبر: مراقب باشید، مواظب باشید، نمی شود هر كسی را بمجرد یك خطائی یا اشتباهی گفت منافق؛ نمیشود هر كسی را بمجرد اینكه یك كلمه حرفی برخلاف آنچه كه من و شما فكر میكنیم، زد، بگوئیم آقا این ضد ولایت فقیه است در تشخیصها خیلی باید مراقبت كنید.

وقتی تندروها با توهین به روحانی داستان راهپیمایی روز قدس را تغییر دادند

قرار بود در روز قدس پیام نفرت مردم ایران از اسرائیل و همراهی آنها با مردم فلسطین به جهان مخابره شود. عده‌ای اما داستان را عوض کردند. آنها با دیدن مسئولان کشور شروع به دادن شعارهای تند و توهین آمیز کردند. آنها رییس جمهور را فتنه گر و غیرانقلابی خطاب کردند، همین افراد جهانگیری و مطهری را هم ضد انقلاب و فتنه گر خواندند. به همین راحتی داستان روز قدس تغییر پیدا کرد. دیگر رسانه‌ها شعار مرگ بر اسرائیل مردم را مخابره نکردند بلکه شعار مرگ بر فتنه گر تبدیل به تیتر بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی شد.

شعارهای این افراد یعنی اینکه 56 درصد مردم در انتخابات به کسی رای دادند که فتنه گر و ضدانقلاب است. یا مردم تهران در اسفند 94 و در انتخابات به کسی رای دادند که ضد انقلاب است. امروز اسحاق جهانگیری در حالی ضدانقلاب معرفی شد که مقام معظم رهبری بارها و بارها از زحمات او در دولت تقدیر کرده بودند.

در همین ارتباط مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان می فرمایند: « مراقب باشید، مواظب باشید، نمی شود هر كسی را بمجرد یك خطائی یا اشتباهی گفت منافق؛ نمیشود هر كسی را بمجرد اینكه یك كلمه حرفی برخلاف آنچه كه من و شما فكر میكنیم، زد، بگوئیم آقا این ضد ولایت فقیه است در تشخیصها خیلی باید مراقبت كنید.» (در دیدار جمع كثیری از بسیجیان كشور ۱۳۸۸/۰۹/۰۴ )/ عصر ایران

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر درباره منافق و ضد انقلابی خواندن دیگران چه گفتند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..