تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونی همچنان به دنبال باشگاه!

کد خبر: ۵۵۵۰۰۴

۷۶  بازدید

رونی که با نیمکت نشینی در منچستریونایتد به درهای خروج اولدترافورد نزدیک شده هنوز باشگاه مورد نظر خود را پیدا نکرده است.

خبرگزاری فارس: وین رونی در این فصل بیشتر نیمکت نشین شد و تاثیر آنچنانی در موفقیت منچستریونایتد نداشت.

وی که به پرافتخارترین بازیکن این باشگاه بدل شده خواهان ترک اولدترافورد است ولی هنوز باشگاه مورد نظر خود را پیدا نکرده است.

طبق اخبار «میرر» انگلیس، رونی به دنبال یک باشگاه در لیگ جزیره بوده که بتواند دستمزدش را پرداخت کند ولی هنوز موفق نشده است.

کاپیتان منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس روزهای خوبی را سپری نکرده و باید دید آیا در صورت عدم انتقال به تیم‌های خوب جزیره، راهی چین یا لیگ آمریکا می‌شود یا به نیمکت‌نشینی در اولدترافورد و جنگیدن ادامه می‌دهد. بدون شک شیاطین سرخ این فصل یک مهاجم گرفته که کار رونی بسیار سخت‌تر می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونی همچنان به دنبال باشگاه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..