تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رادیو تهران و پخش مستقیم نماز عید سعید فطر از مصلی امام خمینی (ره)

رادیو تهران و پخش مستقیم نماز عید سعید فطر از مصلی امام خمینی (ره)به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه رادیویی تهران با استقرار در محل برگزاری نماز عید سعید فطر از مصلی امام خمینی (ره) به صورت زنده این مراسم را پوشش می دهد.

علیرضا حبیبی مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران با اعلام این خبر گفت: پخش مستقیم نماز عید فطر به امامت مقام معظم رهبری در مصلای امام خمینی (ره) از رادیو تهران به صورت زنده پخش می شود.

در ویژه برنامه «جشن بندگی» ضمن پوشش این مراسم و گفتگو با نمازگزاران برای اطلاع رسانی از مسیرهای رفت و برگشت با ستاد اقامه نماز و پلیس راه و راهنمایی و رانندگی ارتباط مستقیم برقرار می شود.

وی خاطر نشان کرد: با مسئولان مرتبط پیرامون تمهیدات ترافیکی، خدمات اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو گفتگو خواهد شد.

زکات فطره یک واجب عبادی است، در بخشی از برنامه به احکام فطریه و میزان زکات فطریه پرداخته می شود. درک ماه مبارک رمضان و ذخیره معنوی و پاسداشت آن از دیگر مباحثی است که از ویژه برنامه جشن بندگی به آن پرداخته می شود.

برنامه جشن بندگی به تهیه کنندگی احمد برمر و اجرای رضا خضرایی در روز عید سعید فطر از ساعت 6 تا 10 تقدیم فرهیختگان رادیو تهران می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رادیو تهران و پخش مستقیم نماز عید سعید فطر از مصلی امام خمینی (ره)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..