تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوستی ۲۵ ساله غواص و ماهی

کد خبر: ۵۵۴۹۴۸

۱۷۴  بازدید

یک غواص زاپنی ۲۵ سال است که با یک ماهی دوست است و این یک افسانه نیست، یک واقعیت است.

برترین ها: یک غواص زاپنی ۲۵ سال است که با یک ماهی دوست است و این یک افسانه نیست، یک واقعیت است. هیریوکی آراکاوا مسئول نظارت بر یکی از زیارتگاه‌های شینتو است که در زیر خلیج تاتیامای ژاپن قرار دارد. در طول چند دهه او با موجودات دریایی که اطراف این زیارتگاه زندگی می‌کردند آشنا شد و از همه مهم‌تر با یک ماهی به نام یوریکو دوست شد. تصاویر رابطه زیبای آن‌ها به صورت ویروسی در اینترنت منتشر شده است. تحقیقات علمی اخیر نشان می‌دهد که ماهی‌ها می‌توانند چهره انسان را شناسایی کنند. دانشمندان به ماهی دو تصویر از دو چهره انسان نشان داده و آن‌ها را تربیت کرده اند که یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. محققان تصمیم گرفتند کار را کمی سخت‌تر کنند. آن‌ها تصاویر را سیاه و سفید کردند و جالب است که با دقت ۸۶ % باز هم توانستند چهره مورد نظر را تشخیص دهند. این شواهد جدید دوستی غواص و یوریکو را الهام بخش‌تر می‌کند.

دوستی 25 ساله غواص و ماهی  دوستی 25 ساله غواص و ماهی  دوستی 25 ساله غواص و ماهی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوستی ۲۵ ساله غواص و ماهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..