تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیفرخواست ۵ پرونده تخلف انتخاباتی صادر شد

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: رسیدگی به جرائم انتخاباتی یکی از وظایف مهم دادگستری و دستگاه‌های ذیربط است که در این رابطه ۵ پرونده منتهی به کیفرخواست شده و مابقی در دست بررسی است.

به گزارش شمانیوز: حجت‎الاسلام والسلمین عبداللهی ادامه داد: رسیدگی به جرائم انتخاباتی یکی از وظایف مهم دادگستری و دستگاه‌های ذی ربط است، در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان مرکزی 51 پرونده قضایی شکیل شده که 5 پرونده منتهی به کیفرخواست شده و مابقی در دست بررسی است.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: پیش از انتخابات شعبه ویژه ای را در دادسرا جهت رسیدگی به جرائم انتخاباتی تعیین کردیم و جلسات ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی به صورت فعال و مستمر برقرار بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیفرخواست ۵ پرونده تخلف انتخاباتی صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..