تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل شركت تجارت الكترونيك پارسيان از راه‌اندازی سرویس پرداخت قبض تلفن ثابت خبر داد

سرویس پرداخت قبض تلفن ثابت فقط با ورود پیش‌شماره و شماره تلفن در سراسر کشور در اپلیکیشن پرداخت تاپ خبر داد.

به گزارش شمانیوز:  به نقل از شرکت پككو ، مهندس عبدالعظیم قنبریان مدیرعامل این شرکت ضمن اعلام این خبر گفت: «با این خدمت جدید، کاربران تاپ با مراجعه به بخش پرداخت قبوض و سپس تلفن ثابت، پیش‌شماره و شماره تلفن ثابت موردنظر را وارد نموده و در همان لحظه ضمن استعلام بدهی می‌توانند به‌راحتی نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.»
قنبریان امکان وصل آنی تلفن قطع‌شده، امکان پرداخت میان‌دوره و پایان دوره خط تلفن ثابت، عدم نیاز به ورود شناسه قبض و پرداخت توسط کاربر، عدم نیاز به دریافت قبض کاغذی و … را از مزایای سرویس جدید ایجاد شده بر روی تاپ برشمرد.
کاربران تاپ برای بهره‌مندی از این سرویس می‌بایست نسخه جدید تاپ را از مارکت‌های نرم‌افزاری مثل کافه بازار، ایران اپس، مایکت و …به‌روزرسانی کنند.
گفتنی است کاربران iOS هم به‌زودی نسخه جدید تاپ را دریافت خواهند کرد. تاپ تاکنون توانسته ۲ میلیون کاربر جذب کند.

منبع:روابط عمومی بانک پارسیان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل شركت تجارت الكترونيك پارسيان از راه‌اندازی سرویس پرداخت قبض تلفن ثابت خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..