تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی فارس شهریور ماه برگزار می‌شود

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: 347 نفر در چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در هشت دستگاه اجرایی فارس جذب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار «شمانیوز» از شیراز، احمد علی افکاری زمان برگزاری این آزمون را شهریور ماه امسال اعلام کرد و اظهارداشت: ثبت نام از داوطلب ها برای شرکت در این آزمون که از دوشنبه 29 خرداد 96 از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده تا دوشنبه پنجم تیرماه جاری ادامه دارد.
وی بیان کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و داوطلبان می توانند از طریق آن در جریان تمام مراحل آزمون و شرایط آن قرار گیرند.
او افزود: از مجموع 347 نفری که جذب دستگاه های اجرایی خواهند شد، 246 نفر با سهمیه آزاد، پنج درصد با سهمیه ایثارگران و سه درصد با سهمیه معلولان جذب خواهند شد.
وی تصریح کرد: در این آزمون، بانک سپه استان 23 نفر، بانک صنعت و معدن استان سه نفر، بانک مسکن استان 20 نفر، اداره کل انتقال خون فارس یک نفر، اداره کل پزشکی قانونی استان چهار نفر، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان پنج نفر، سازمان حسابرسی استان 2 نفر، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق استان 6 نفر و اداره کل آموزش و پرورش استان 283 نفر را جهت بکارگیری جذب خواهند کرد.
او ادامه داد: داوطلبان می توانند برای مشاهده لیست هشت دستگاه اجرایی استان به تفکیک تعداد و نوع سهمیه به سایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس مراجعه کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی فارس شهریور ماه برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..