تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز فاز دوم عملیات اجرایی اولین آکادمی تخصصی والیبال در ارومیه

آغاز فاز دوم عملیات اجرایی اولین آکادمی تخصصی والیبال در ارومیه

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانکریم فروزان رئیس هیات والیبال استان غلامحسین کردستانچی رئیس هیات والیبال اورمیه با سعادت استاندار آذربایجان‌غربی در دفتر وی دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا، رئیس هیات والیبال استان گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های گسترده هیات والیبال در سال گذشته و دعوت‌های بازیکنان به اردوهای تیم ملی در رده‌های مختلف ارائه داد.

در ادامه این جلسه نماینده شرکت مهندسی مشاور دیدگاه طراح آکادمی والیبال، در خصوص پیشرفت کار و مرحله اول تخریب و آوار برداری آکادمی تخصصی والیبال توضیحاتی داد و به بیان برخی مشکلات پرداخت.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان ضمن حمایت از افتتاح اولین آکادمی تخصصی والیبال در ارومیه دستور ویژه برای آغاز فاز دوم عملیات اجرایی این پروژه را صادر نمود.

با دستور استاندار محبوب آذربایجان غربی، فاز دوم عملیات تخریب، آوار برداری، ساخت و بازسازی آکادمی والیبال در اورمیه توسط پیمانکار از امروز آغاز شد.

شهر عشاق والیبال با پیگیری‌های هیات والیبال استان و حمایت‌های بی‌دریغ استاندار محبوب و ورزش‌دوست، صاحب اولین آکادمی تخصصی والیبال می‌شود تا روز به روز شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای ناب و نهال نوشکفته‌های والیبال این شهر باشیم.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز فاز دوم عملیات اجرایی اولین آکادمی تخصصی والیبال در ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..