تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های نهال دشتی بازیگر سریال شهرزاد

عکس های نهال دشتی بازیگر سریال شهرزاد بیوگرافی نهال دشتی

نهال دشتی (زاده ۱۳۷۱ در شهر تهران)، بازیگر ایرانی است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در تئاتر شروع کرد، و با سریال شهرزاد (مجموعه نمایش خانگی) بصورت رسمی معرفی شد. نهال دشتی دارای مدرک سینما از دانشگاه سوره است.

 نهال دشتی دوره دیده در ورک شاپ های متعدد بازیگری است و شروع کار تئاتر را از سال ٨٩ با نمایش هملت ماشین سپس علائم حیاتی-پرستار زمان و.. شروع کرد.

ساخت ٣ فیلم کوتاه ، ٢ انیمیشن کوتاه  و بازی در۵ فیلم کوتاه (تعطیلات،چشم انداز یک رویا،سرانجام میگذارم بروی و…) ، تله فیلم پرواز یک رویا به کارگردانی فرهاد اهی و سریال تلویزیونی جاده چالوس، احمد معظمی را در کارنامه هنری خود دارد . وی در سریال شهرزاد ایفاگر نقش “میترا” بود .

تصاویر  نهال دشتی

 عکس جدید نهال دشتی

نهال دشتی

 عکس جدید نهال دشتی

عکس نهال دشتی

 عکس جدید نهال دشتی

تصاویر نهال دشتی






پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های نهال دشتی بازیگر سریال شهرزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..