تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفیران فوتبال ایران در بازار داغ اروپا و قطر توقف می کنند

آخرین وضعیت لژیونرهای ایرانی در فصل نقل و انتقالات

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخشش تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و صعود مقتدرانه شاگردان کی روش به این رقابت ها سبب شده تا تیم های اروپایی و عربی برای جذب ستاره های فوتبال ما دست به کار شوند.

فوتبال ایران در حال حاضر لژیونرهای زیادی در لیگ های درجه دو و سه فوتبال اروپا دارد. همچنین تیم های عربی و تایلندی هم از بازیکنان ایرانی در ترکیب خود بهره می برند.

در این گزارش نگاهی به آخرین وضعیت لژیونرهای ایرانی و همچنین بازیکنانی که احتمال دارد فصل آینده به جمع این نفرات اضافه شوند، می اندازیم.

کریم انصاری فرد

ستاره ایرانی المپیاکوس یونان باید همراه با این تیم از مرحله ی سوم پلی آف مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، برای کسب مجوز این رقابت ها به میدان برود. قهرمان فصل گذشته لیگ یونان برای حضور در مرحله ی گروهی، تنها نیاز به موفقیت در یک بازی دارد. یاران انصاری فرد در صورت شکست در این بازی راهی مرحله گروهی لیگ اروپا می شوند. انصاری فرد تا ژوئن 2020 با قرمز و سفید پوشان آتن قرارداد دارد. ارزش مهاجم سابق پرسپولیس و تراکتور سازی در حال حاضر یک میلیون و پانصد هزار یورو است.

بسنیک هاسی سرمربی آلبانیایی تباری که چند روزی است هدایت المپیاکوس را بر عهده گرفته برای موفقیت در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا و لیگ یونان روی انصاری فرد حساب ویژه ای باز کرده است. البته کریم هم در راه رسیدن به این هدف باید نسبت به فصل گذشته که در 19 بازی تیمش تنها چهار گل به ثمر رساند، عملکرد بهتری به جا گذارد.

سفیران فوتبال ایران در بازار داغ اروپا و قطر توقف می کنند
 

سردار آزمون

موفقیت های سردار با پیراهن تیم ملی و روستوف سبب شده تا در روزهای اخیر از پیشنهاد تیم هایی چون سلتیک اسکاتلند و زنیت سن پترزبورگ برای جذب وی یاد شود. از طرفی بازگشت قربان بردیف به تیم روبین کازان، احتمال حضور مجدد سردار در این تیم را افزایش داده است.

با این حال شاید سردار یک فصل دیگر هم در روستوف بماند و با درخشش در جام جهانی راهی تیم های معتبر فوتبال اروپا شود. این مهاجم گنبدی در حال حاضر با ارزش تقریبی 11 میلیون یورو، گران ترین بازیکن فوتبال ایران محسوب می شود.

 سفیران فوتبال ایران در بازار داغ اروپا و قطر توقف می کنند

رضا قوچان نژاد

عملکرد خیره کننده گوچی در رقابت های فصل پیش لیگ هلند با پیراهن تیم نه چندان قدرتمند هیرنوین و به ثمر رساندن 20 گل سبب شد، تا قیمت وی با چهار برابر افزایش به سه میلیون یورو برسد.

قوچان نژاد یک فصل دیگر با این تیم قرار داد دارد و با وجود اینکه مسئولان باشگاه هیرنوین می توانند با فراهم کردن شرایط انتقال وی به تیم دیگر، درآمدزایی خوبی داشته باشند اما قصد دارند تا پایان قرارداد قوچان نژاد از وی استفاده کنند. برهمین اساس این مهاجم ایرانی به احتمال فراوان یک فصل دیگر در جمع آبی و سفیدها به دوران فوتبالش ادامه می دهد.

سفیران فوتبال ایران در بازار داغ اروپا و قطر توقف می کنند

 مسعود شجاعی

قرارداد کلیدی ترین بازیکن فصل گذشته پانیونیوس با این تیم به پایان رسیده و با وجود پیشنهاد المپیاکوس، شجاعی قصد دارد قراردادش را تمدید کند.

شجاعی که در اوج دوران فوتبالش قرار دارد، فصل آینده همراه با پانیونیوس در مرحله پلی آف یورو لیگ شرکت می کند و این شانس را دارد تا با رساندن تیمش به مرحله گروهی مقابل قدرت های درجه دوم فوتبال اروپا قرار گیرد.

ارزش این هافبک 33 ساله در حال حاضر بین 700 هزار تا یک میلیون یورو است.

سفیران فوتبال ایران در بازار داغ اروپا و قطر توقف می کنند

سعید عزت اللهی

جوان اول این روزهای فوتبال ایران با وجود درخشش در عرصه ملی تاکنون در تیم های باشگاهی عملکرد قابل توجهی نداشته است. عزت اللهی با انتقالی قرضی، در نیم فصل دوم فصل گذشته لیگ روسیه از روستوف به آنژی ماخاچ قلعه ملحق شد اما نتوانست دوران درخشانی را در این تیم تجربه کند.

قرارداد سعید با روستوف به پایان رسیده و تکلیف تیم آینده وی نامشخص است. با این وجود 2 تیم روسی و تیمی از یونان جدی ترین مشتریان عزت اللهی هستند که برای جذب وی با ارزش یک میلیون و 200 هزار یورو، باید دست به جیب شوند.

 

علیرضا جهانبخش

با وجود پیشنهاد تیم هایی از لیگ آلمان، انگلیس و چند تیم عربی برای جذب جهانبخش، وی ترجیح داد تا پایان فصل 2017-18 لیگ اردیویزه در آلکمار بماند و پس از جام جهانی روسیه برای ادامه دوران فوتبالش تصمیم جدیدی بگیرد.

عملکرد درخشان جهانبخش در فصل گذشته لیگ هلند هم در نهایت نتوانست مانع از ناکامی شاگردان یان ون دن بروم در کسب سهمیه پلی آف لیگ اروپا شود تا هافبک تیم ملی ایران شانس حضور در مسابقات باشگاهی قاره سبز را از دست بدهد.

سفیران فوتبال ایران در بازار داغ اروپا و قطر توقف می کنند

جهانبخش که در حال حاضر با ارزش پنج میلیون و پانصد هزار یورو دومین بازیکن گران فوتبال ایران محسوب می شود، تا ژوئن 2020 با آلکمار قرارداد دارد.

میلاد محمدی

دفاع چپ باکیفیت تیم ملی فوتبال ایران که با نمایش خوبش استحکام خاصی به سازمان دفاعی تیم ملی بخشیده، 2 فصل دیگر با تیم ترک گروژنی که به تازگی به آخمت گروژنی تغییر نام داده، قرارداد دارد و باید از هفته آینده در تمرینات آماده سازی این تیم در اتریش شرکت کند.

البته درصورتی که میلاد همچنان به این روند خوب ادامه دهد، به احتمال فراوان پس از پایان جام جهانی 2018 به تیم بزرگ تری می رود.

سفیران فوتبال ایران در بازار داغ اروپا و قطر توقف می کنند

ارزش تقریبی محمدی 2 میلیون یورو است.

مرتضی پورعلی گنجی

بدون شک یکی از مهم ترین دلایل گل نخوردن تیم ملی ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی به عملکرد خوب مرتضی پورعلی گنجی در قلب خط دفاع این تیم باز می گردد.

پورعلی گنجی سال گذشته روزهای بسیار خوبی را در ترکیب تیم السد قطر پشت سر گذاشت و در کنار ژاوی و دیگر هم تیمی هایش قهرمانی جام حذفی و جام امیر قطر را به دست آورد.

قرارداد پورعلی گنجی با پرافتخارترین تیم فوتبال قطر به پایان رسیده و اگر پیشنهاد اروپایی قابل توجهی برای جذب این بازیکن مطرح نشود، با توجه به اصرار مسئولان السد، به احتمال فراوان تا پایان جام جهانی قراردادش را با این تیم تمدید می کند.

ارزش مدافع میانی تیم ملی ایران و السد در حال حاضر حدود 750 هزار یورو تخمین زده شده است.

سفیران فوتبال ایران در بازار داغ اروپا و قطر توقف می کنند

اشکان دژاگه

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از باقی ماندن وولفسبورگ در بوندس لیگا به حضور خود در این تیم پایان داد. اطلاع دقیقی درمورد تیم فصل آینده دژاگه وجود ندارد اما شاید وی برای ادامه دوران بازی خود به لیگ دسته دوم آلمان، لیگ دسته اول انگلیس و یا حتی لیگ قطر برود.

سایت ترانسفرمارکت ارزش فعلی دژاگه را یک میلیون یورو اعلام کرده است.

سفیران فوتبال ایران در بازار داغ اروپا و قطر توقف می کنند

 کاوه رضایی

ستاره فصل گذشته استقلال تهران پس از عقد قرارداد با شارلوا بلژیک به جمع لژیونرهای فوتبال ایران پیوست و امید دارد تا با درخشش همراه با این تیم در فهرست نفرات مدنظر کارلوس کی روش در جام جهانی 2018 قرار گیرد.

ارزش رضایی در سایت معتبر ترانسفرمارکت 500 هزار یورو اعلام شده است.

سروش رفیعی

دوران درخشش هافبک خلاق فوتبال ایران در پرسپولیس تنها یک نیم فصل تداوم یافت و رفیعی با وجود صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در اقدامی عجیب تصمیم گرفت تا با الخور، تیم رده یازدهم فصل پیش لیگ ستارگان قطر قرارداد ببندد. سروش امید زیادی دارد تا با ثبت عملکردی موفق در تیم جدیدش، نظر کارلوس کی روش را برای قرار گرفتن در فهرست تیم ملی جلب کند.

با وجود اینکه رفیعی تاکنون سابقه لژیونر شدن را در کارنامه نداشته اما با ارزشی معادل یک میلیون یورو جزء بازیکنان گران فوتبال ایران به حساب می آید.

 مجتبی جباری

 باوجود تمایل مسئولان باشگاه الاهلی قطر برای تمدید قرارداد هافبک طراح ایرانی این تیم، تکلیف ادامه حضور جباری در الاهلی در هاله ای از ابهام قرارداد دارد.

در روزهای اخیر بحث های زیادی درباره بازگشت جباری به استقلال به گوش می رسد اما بعید است وی حاضر باشد در ایران به فوتبال خود ادامه دهد.

باتوجه به بالارفتن سن جباری ارزش این بازیکن به شدت پایین آمده و در حال حاضر وی با ارزش 250 هزار یورو جزء لژیونرهای ارزان فوتبال ایران است.

مهرداد پولادی

بهترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 که به دلیل مشکل خدمت سربازی دیگر قصد حضور در فوتبال باشگاهی ایران را ندارد، پس از سقوط الشحانیه به رقابت های لیگ دسته دوم قطر به تازگی با تیم بانکوک یونایتد تایلند قرارداد بسته است.

پولادی در حال حاضر حدود 450 هزار یورو ارزش دارد.

علیرضا حقیقی

دروازه بان اصلی تیم کی روش در جام جهانی برزیل و جام ملتهای استرالیا تا پایان سال 2017 با تیم اسکیلستونا سوئد قرارداد دارد. این تیم درحال حاضر قعرنشین جدول 16 تیمی لیگ آلسوسکان سوئد است. البته حقیقی که با قراردادی 300 هزار یورویی به جمع شاگردان میشائیل جولی پیوسته بود، در حال حاضر به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند برای اسکیلستونا با میدان رود.

دانیال داوری

این دروازه بان 2 رگه که پس از جدایی مهدی رحمتی از تیم ملی به عنوان اصلی ترین جانشین وی محسوب می شد، در سال های اخیر به حدی دچار افت شده که با وجود بقای تیم آرمینیا بیله فلد در رقابت های بوندس لیگا 2 مجبور شد قراردادش با این تیم را فسخ کرده و با تیم دسته سومی دویسبورگ قرارداد ببندد.

ارزش داوری در حال حاضر حدود 300 هزار یورو است.

استیون بیت آشور

مدافع 2 رگه ایرانی- آمریکایی که در جام جهانی 2014 جزء 23 نفر فهرست نهایی تیم ملی قرار گرفت، از سال 2015 به تیم تورنتو کانادا پیوست و تا پایان سال 2017 با این تیم قرارداد دارد.

تورنتو با استفاده از بیت آشور در پایان هفته شانزدهم لیگ MLS( لیگ حرفه ای آمریکا) در صدر جدول قرار گرفته است.

قیمت بیت آشور در سایت ترانسفرمارکت 700 هزار یورو تخمین زده شده است.

احسان حاج صفی، رامین رضائیان، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند و خالد شفیعی پنج بازیکن ایرانی هستند که احتمال دارد در نقل و انتقالات در فهرست لژیونرها قرار گیرند.

با وجود مطرح شدن پیشنهاد تیم هایی از آلمان، انگلیس و یونان برای جذب طارمی، از آنجاییکه وی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد به احتمال فراوان باید برای لژیونر شدن برترین گلزن 2 فصل اخیر فوتبال ایران، تا پایان جام جهانی 2018 منتطر بمانیم. طارمی در حال حاضر ارزشی معادل یک میلیون و 200 هزار یورو دارد.

جدایی حاج صفی از سپاهان قطعی شده و وی امروز با حضور در محل تمرین این تیم، رسما با زردپوشان دیار نصف جهان خداحافظی کرد. از پانیونیوس یونان به عنوان مقصد بعدی حاج صفی یاد می شود و هافبک تیم ملی امیدواراست در بازگشت به فوتبال اروپا خاطرات تلخ دوران حضورش در PSV فرانکفورت آلمان را جبران کند. حاج صفی در حال حاضر حدود یک میلیون یورو ارزش دارد.

علیرضا بیرانوند پیشنهاد رسمی فنرباغچه ترکیه را در جیب دارد اما برای اضافه شدن به فهرست لژیونرهای فوتبال کشورمان باید رضایت باشگاه پرسپولیس را جلب کند. وی با سرخ پوشان پایتخت قراردادی 5 ساله دارد و بدون نظر باشگاه نمی تواند به تیم دیگری منتقل شود. با این وجود انتقال دروازه بان تیم ملی ایران به تیم مطرح ترکیه ای رویایی است. ارزش بیرانوند هم حدود یک میلیون یورو اعلام شده است.

رامین رضائیان دیگر ملی پوش فوتبال ایران است که حرف و حدیث هایی مبنی بر حضورش در فوتبال اروپا به گوش می رسد. در روزهای اخیر صحبت های زیادی نسبت به حضور رامین در تیم خنت بلژیک به گوش می رسد و با توجه به شرایط خاص وی چندان بعید نیست که سال آینده رضائیان هم مانند کاوه رضایی در لیگ بلژیک به میدان رود. سایت ترانسفر مارکت ارزش رامین را یک میلیون و 200هزار یورو اعلام کرده است.

خالد شفیعی مدافع فصل گذشته تراکتورسازی هم تاکنون برای تمدید قراردادش با مسئولان این باشگاه به توافق نرسیده است. شنیده می شود شفیعی از یک تیم کره ای پیشنهاد دارد و به زودی در لیگ این کشور پا به توپ می شود. شفیعی حدود 500 هزار یورو ارزش دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفیران فوتبال ایران در بازار داغ اروپا و قطر توقف می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..