تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلاتکلیفی تراکتور و سکوت فدراسیون

کد خبر: ۵۵۴۹۰۳

۴۱  بازدید

ایران ورزشی: سکوت فدراسیونی‌ها در مورد تراکتورسازی همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد با جلسه‌ای که اخیراً برگزار شده است این سکوت همچنان ادامه دار خواهد بود، عجله فدراسیونی‌ها در اعلام مالک تراکتورسازی باعث شد تا حاشیه‌های زیادی برای این تیم بحران زده به وجود بیاید اما ارائه مدارک جدید و همچنین مشکلات احتمالی بعد از انتقال مالکیت این تیم باعث شده تا فدراسیونی‌ها با سکوت خود از ایجاد حاشیه‌های جدید برای تراکتورسازی جلوگیری کنند و به احتمال زیاد تراکتورسازی مثل سال‌های گذشته و در مالکیت مردم تبریز به میدان خواهد رفت.

روزهای سختی برای تراکتورسازی در حال سپری است، از یک طرف محرومیت این تیم از جذب بازیکنان جدید باعث شده تا بازیکنان حاضر در این تیم برای تمدید قراردادشان برای فصل آینده، همکاری چندانی با باشگاه نداشته باشند و همین موضوع به چالش جدی برای تبریزی‌ها تبدیل شده است و نگرانی‌های جدی در پست‌های مختلف برای فصل آینده برای تراکتورسازی و البته یحیی گل محمدی متصور است و از طرف دیگر این تیم همچنان از نظر مالی در مضیقه است و توانایی برآورده کردن انتظارات بازیکنانش که تا حد زیادی هم بالاتر رفته را ندارد. دلسردی برخی مسوولان این شهر از حمایت همه جانبه از این تیم هم بر این بحران تراکتورسازی افزوده است، چرا که چندین عامل دست به دست هم داده تا مسوولان دلخوشی برای ادامه حمایتشان نداشته باشند، از یک طرف تراکتورسازی فصل گذشته را با ناکامی پشت سرگذاشت و نتوانست انتظارات هواداران و مسوولان را برآورده کند و از طرف دیگر ادعای مالکیت تراکتورسازی توسط یک شخص نیز مزید بر علت شده تا آینده تیم پرشورها در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.


هر چند مسوولان تراکتورسازی در تلاش هستند تا شرایط را عوض کنند اما ظاهراً در این خصوص موفقیت‌های چشمگیری نداشتند، چرا که نه هنوز مالکیت این تیم مشخص است و نه حمایت جدی از این تیم برای فصل آینده صورت می‌گیرد. تمدید قرارداد بازیکنان هم به کندی صورت می‌گیرد و چند بازیکن موثر این تیم، به تیم‌های دیگر پیوستند.


مدت زمان زیادی از ادعای ناصر شفق در خصوص مالکیت تراکتورسازی نگذشته بود که فدراسیونی‌ها در اقدامی عجولانه و بدون توجه به حساسیت‌های خاصی که روی تراکتورسازی به جهت دارا بودن هواداران بی شمار وجود داشته و دارد، اعلام کردند که تیم متعلق به این شخص می‌باشد و باشگاه باید تحویل ناصر شفق شود. آنها همچنین خواستار ارائه مدارک از سوی مسوولان فعلی تیم شدند، جالب است که با وجود مهلت چند روزه و گذشت قریب به یک ماه هنوز فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهارنظری نکرده و وضعیت مالکیت این باشگاه همچنان نامعلوم است.


بر همین اساس آنطور که خبر می‌رسد طی یکی دو روز گذشته برای تعیین تکلیف وضعیت این تیم جلسه‌ای با حضور نماینده شفق، برخی از مسوولان فدراسیون فوتبال و مسوولان فعلی تراکتورسازی برگزار شده است که در این خصوص خبرهای تایید شده‌ای منتشر نشده است. هر چند این جلسه حاصلی نداشته اما موضوعات و ادعاهای دو طرف مطرح شده است و این فدراسیون فوتبال است که باید تصمیم گیری کند.


ظاهراً مدعی مالکیت تراکتورسازی همچنان اسناد گذشته را ارائه کرده و تاکید کرده است که برای سر و سامان دادن به تیم و باشگاه، باید خیلی زود این انتقال صورت گیرد و وضعیت بدهی‌های باشگاه نیز مشخص شود.


از طرف دیگر مسوولان فعلی باشگاه نیز مستنداتی را ارائه نموده و عنوان کردند، ناصر شفق در سال‌های گذشته بخش زیادی از تیم را واگذار کرده و از تیمی که شفق مدعی آن است، تنها یک اسم برجا مانده است.


این مسوولان مدعی شدند که ادعای شفق در چنین شرایطی فقط برای حاشیه بردن تیم و باشگاه بوده و ثمری برای هواداران نخواهد داشت. ضمن اینکه آنها مدعی شدند اگر تیم متعلق به شفق بوده چرا در طول سال‌های گذشته، این فرد اقدام به تحویل تراکتورسازی نکرده و حالا که این تیم گرفتار مشکلاتی است، بیان این مسائل فقط به مشکلات تراکتورسازی اضافه خواهد کرد.


هر چند این جلسه مصوبه‌ای نداشته و همچنان اوضاع مثل گذشته پیش می‌رود، یعنی از یک طرف شفق مدعی بازپس‌گیری تراکتورسازی است و از طرف دیگر مسوولان این تیم در تدارک آماده‌سازی تیم برای فصل آینده هستند اما به نظر می‌رسد، شفق مرهمی برای دردهای تراکتورسازی نیست، چرا که در صورت واگذاری مالکیت تراکتورسازی به این فرد، حداقل‌های حمایتی هم از تراکتورسازی دریغ خواهد شد و این تیم برای شروع لیگ هفدهم با مشکلات اساسی و عمده‌ای روبه‌رو خواهد شد.


از طرف دیگر اسناد و مدارکی که ارائه شده، ادعای شفق را زیر سوال برده و به نظر می‌رسد فعلا تراکتورسازی مثل سال‌های گذشته کارش را ادامه دهد.

تراکتور از خودی خورد


شرایط تراکتورسازی از نیم فصل لیگ شانزدهم کاملا مشخص بود و با اتفاقی که برای این تیم رخ داده بود، واضح بود که این باشگاه در پایان فصل برای پر کردن فهرست تیمش، با مشکل جدی روبه‌رو خواهد شد و باید ناز بازیکنان را بکشد. در این بین به طور حتم چراغ سبز برخی تیم‌ها به بازیکنان تراکتورسازی هم می‌تواند، اوضاع را خراب‌تر کند.


بر همین اساس باشگاه‌هایی مثل ذوب‌آهن، پرسپولیس و... اعلام کردند بازیکنان تراکتورسازی را به خدمت نخواهند گرفت اما باید گفت که در این بین علیرضا منصوریان بازنده بزرگ این فیرپلی شد، چرا که یکی دو روز پیش اعلام کرد که خالد شفیعی مدافع تراکتورسازی را جذب کرده است اما مشخص شد که نه تنها شفیعی در تراکتورسازی ماندگار نشده، بلکه به استقلال هم نرفته و راهی کره جنوبی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلاتکلیفی تراکتور و سکوت فدراسیون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..