تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این نسخه های سنتی جادوگر درمان ریزش مویتان هستند

 به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گیاهان دارویی سال‌های متمادی در فرهنگ ایران و ایرانی نقش دارد و تقریبا بخشی از این گیاهان همواره در آشپزخانه یا گنج‍ه‌های اکثر ایرانی‌ها وجود داشته که مردم براساس آموزه‌های قدیمی از خواص مفید آنها استفاده می‌کنند.


اما حالا چند سالی می‌شود که برچسب دمنوش به دم کرده و عصاره این گیاهان زده شده و شکل مدرن به خود گرفته است.


دمنوش‌ها همان جوشانده‌های مادربزرگ‌ها است که هرکدام برای یک درد یا بیماری خوب هستند، امروز در بسته‌بندی‌ها و فرم‌های کیسه‌ای یا باز در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند.


صرف نظر از شکل و نام آنها، باید گفت که دمنوش‌ها لذت بی مانندی دارند و علاوه بر رفع مشکلات جسمی، روح آدم را تازه می‌کنند.
پس برای آشنایی با روش تهیه انواع مختلف آن‌ها با ما همراه باشید.

 این نسخه های سنتی جادوگر درمان ریزش مویتان هستند

ریزش مو و کم پشتی موی سر را  امروز تمام افراد تا حدودی تجربه می کنند. تغییر الگوی رفتاری و رژیم غذایی انسان های دنیا مدرن نسبت به گذشتگان یکی از علل اصلی ریزش موی سر است. نسخه های خانگی و طب سنتی برای درمان ریزش مو را می توان برای حل این مشکل مورد استفاده قرار داد چرا که این دسته از توصیه ها تاثیراتی ثابت شده و بدون عوارض بر روی رشد و تقویت مو داشته اند.

آلوئه‌ورا
ژل آلوئه‌ورا حتی برای مبارزه با شوره‌ سر هم می‌تواند مؤثر باشد. با یک چاقوی تیز برگی از گیاه آلوئه‌ورا را قطع کنید، لبه‌های دندانه‌دار برگ را برش بزنید، لایه‌ی بالایی برگ را جدا کنید و با کمک چاقو، ژل آلوئه‌ورا را از لایه‌ی پایینی جدا کنید. ژل را در مخلوط کن بریزید و سپس مایع یکدست به دست آمده را به پوست سر و موها بمالید و پس از ۴۵ دقیقه تا یک ساعت، ماسک را با آب بشویید؛ بهتر است این روش درمانی را ۳-۴ بار در هفته انجام دهید تا نتیجه‌ی بهتری بگیرید.

این نسخه های سنتی جادوگر درمان ریزش مویتان هستند


همچنین می توانید این ژله را در طول روز به صورت خوراکی مورد مصرف قرار دهید.

کشک

کشک سبب نرمی، لطافت و درخشندگی موها نیز می‌شود و می‌توانید کشک را مستقیما روی پوست سر و موها بمالید و هم می‌توانید ۲ قاشق سوپ‌خوری کشک را با ۱ قاشق سوپ‌خوری عسل ترکیب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. این ماسک ترکیبی را ۳۰ دقیقه روی سر نگه‌ دارید و سپس با آب فراوان بشویید. برای داشتن موهای بلند و سالم، این ماسک خانگی را امتحان کنید.

این نسخه های سنتی جادوگر درمان ریزش مویتان هستند


برگ یا گل ختمی

در طب سنتی هند، بهترین درمان خانگی برای جلوگیری از ریزش مو، برگ یا گل ختمی است. از برگ و گل این گیاه برای پیشگیری از ریزش مو، تقویت رشد مو، درمان موخوره و درمان شوره‌‌ی سر استفاده می‌شود. ۱۵-۱۲ عدد گل ختمی را همراه ۲ قاشق سوپ‌خوری روغن نارگیل حرارت دهید. مایع را صاف کنید و روغن روی آن را جمع کنید، سپس روغن به دست آمده را در مواد غذایی خود مورد استفاده قرار دهید.

این نسخه های سنتی جادوگر درمان ریزش مویتان هستند

آب اسفناج و کاهو

مزایای اسفناج و کاهو برای همه شناخته‌شده است و این سبزی‌ها غنی از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند. میزان آهن و بیوتین (مواد حیاتی برای سلامت موها و رشد آنها) نیز در این سبزی‌ها زیاد است که برای دریافت مزایای اسفناج و کاهو می‌توانید این سبزی‌ها را مستقیما در رژیم غذایی‌تان بگنجانید.

این نسخه های سنتی جادوگر درمان ریزش مویتان هستند


همچنین می‌توانید با اسفناج و کاهو یک اسموتی درست کنید و برای اطمینان از سلامتی موها، 2 بار در روز این نوشیدنی را میل کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این نسخه های سنتی جادوگر درمان ریزش مویتان هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..