تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج جنجالی مرد بلند قد و زن کوتوله +عکس

ازدواج جنجالی مرد بلند قد و زن کوتوله +عکس ازدواج جنجالی مرد بلند قد و زن کوتوله +عکس 

امروز می‌خواهیم از زن و شوهری برای شما نقل کنیم که تفاوت قد آنها در دنیا نظیر ندارد، مرد قد بلند با زن کوتاه قد ازدواج کرد. یک مرد برزیلی غول پیکر توانسته هست که عشق زندگی اش را پیدا کند! فرناندز داسیلوا مردی ۲۹ ساله هست که بخاطر رشد بیش از حد قد و اندامش، زندگی متفاوتی را نسبت به بقیه مردم تجربه میکند. فرناندز که دارای قد ۲۳۳ سانتی متری می باشد، بخاطر اندام بزرگش با نام غول مهربان شناخته میشود.

ازدواج جنجالی مرد بلند قد و زن کوتوله +عکس

او پس از مدتی در یک سایت دوستیابی آنلاین با دختری اشنا شده و حالا مدتی هست که با یکدیگر زندگی عاشقانه را تجربه می‌کنند. این دختر ۲۲ساله میگوید زمانی که وی را دیدم، عاشقش شدم! نکته دیدنی این ارتباط عاشقانه تفاوت قدی این زوج می باشد. این دختر دارای قدی حدود ۱۴۵ سانتی متر بوده درحالیکه همسرش ۲۳۳ سانتی متر می باشد!

ازدواج جنجالی مرد بلند قد و زن کوتوله +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج جنجالی مرد بلند قد و زن کوتوله +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..