تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Unicode 10 با 56 اموجی جدید منتشر شد

Unicode 10 با 56 اموجی جدید منتشر شد

اگر شما هم جز افرادی هستید که هر روز در پیام های متنی خود از اموجی های زیادی استفاده می کنید، با شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد؛ چرا که قرار است به زودی 56 اموجی جدید و جالب به استاندارد Unicode 10.0.0 اضافه شود و در پی آن شاهد افزوده شدن اموجی های جدید به سیستم عامل های اندروید و iOS خواهیم بود. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

یکی از اموجی های جالب توجه در یونیکد 10، علامت بیت کوین خواهد بود. علاوه بر این، تازه ترین نسخه استاندارد Unicode دارای 6 هزار و 518 کاراکتر و 4 اسکریپت جدید است که مجموع کاراکترها و اسکریپت های موجود در این استاندارد را به 136 هزار و 690 عدد می رساند.

از جمله مواردی که در این نسخه مورد توجه قرار گرفته می توان به اضافه شدن پشتیبانی از زبان های همچون سریانی، گجراتی و نوشو (چینی) اشاره کرد که البته شاید استفاده از آن ها چندان زیاد نباشد.

اما آنچه برای کاربران گجت های هوشمند مهم ترین موضوع به حساب می آید، اموجی های جدیدی است که به یونیکد 10 اضافه شده اند. در کل 56 اموجی جدید به کاربران معرفی خواهند شد که از جمله آن ها می توانیم به علامت بیت کوین، اموجی های خندان دو دایناسور، دراکولا، زامبی و پری دریایی، زرافه، گوره خر و جوجه تیغی اشاره کنیم.

emoji

احتمالاً استاندارد جدید Unicode 10 هم زمان با انتشار رسمی نسخه جدید سیستم عامل های اندروید و iOS که به ترتیب اندروید O و iOS 11 خواهند بود، به کاربران عرضه خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Unicode 10 با 56 اموجی جدید منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..