تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسناد سازمان یافتگی توهین ها در اختیار است

کد خبر: ۵۵۴۷۷۳

۱۱۲  بازدید

وکیل علی مطهری از در اختیار داشتن اسناد سازمان یافته بودن برخی توهین‌ها خبرداد.

خبرگزاری ایلنا: مصطفی ترک همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره توهین‌ عده‌ای به رییس‌جمهور و نائب رییس مجلس در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: هنگامی که علی مطهری در اسفند ۹۳ در فرودگاه شیراز مورد اهانت و توهین قرار گرفت رسانه‌هایی خاص از آن به عنوان اعتراض "خودجوش" و "مردمی" یاد کردند.

وکیل علی مطهری ادامه داد:‌اینک که پس از دو سال و نیم نه تنها در میان حمله کنندگان هیچ "مردمی" یافت نشده بلکه معلوم شد آنها و آمرانشان طی یک برنامه سازمان یافته (هر چند درونی و خودسرانه) از درون یک سازمان نظامی بودند که با قاطعیت دستگاه قضا محکوم و یا در حال محاکمه‌اند.

او افزود: اسناد این ادعا که رسانه‌های وابسته‌شان حمله به مطهری را منتسب به مردم می کردند در دسترس هست و بنا بر نظر آقای مطهری فعلا منتشر نمی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسناد سازمان یافتگی توهین ها در اختیار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..