تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاکازت در آستانه انتقال 44 میلیون پوندی به آرسنال

کد خبر: ۵۵۴۷۷۴

۵۰  بازدید

وبسایت نود: لاکازت راهی آرسنال خواهد شد.

منابع معتبر در انگلیس گزارش می دهند که آلکساندر لاکازت مهاجم لیون در آستانه انتقال به آرسنال قرار دارد. توپچی ها به تازگی مبلغ ۴۴ میلیون پوند را برای لاکازت ۲۶ ساله ارائه کرده اند و امیدوار به نهایی کردن انتقال این بازیکن فرانسوی طی روزهای آینده هستند.

لاکازت در آستانه انتقال 44 میلیون پوندی به آرسنال

لاکازت پیش تر مورد توجه باشگاه های دیگری هم قرار داشت، او در همین تابستان ۲۰۱۷ تا یک قدمی انتقال به اتلتیکومادرید پیش رفت ولی ادامه محرومیت اتلتیکو در جذب بازیکن تا ژانویه ۲۰۱۸، در نهایت باعث شد انتقال وی به مادرید نهایی نشود. بعد از به هم خوردن این ترانسفر، آرسنال وارد عمل شد و حالا ونگر فاصله زیادی با جذب بازیکن مورد پسندش ندارد.

آرسنالی ها پیشنهاد رکوردشکن ۴۴ میلیون پوندی را ارائه کردند و لاکازت خود نیز اکنون با حضور در آرسنال موافق است. در صورت تحقق یافتن این انتقال، لاکازت گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ باشگاه آرسنال خواهد شد. پیش تر توپچی ها برای اوزیل در سال ۲۰۱۳، ۴۲،۵ میلیون پوند پرداخت کرده بودند.

شاید با حضور لاکازت، ژیرو آرسنال را در تابستان ۲۰۱۷ ترک کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاکازت در آستانه انتقال 44 میلیون پوندی به آرسنال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..