تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره لایپزیگ می‌خواهد به میلان ملحق شود

کد خبر: ۵۵۴۷۷۱

۱۱۶  بازدید

وبسایت نود: امیل فورسبرگ فوریه گذشته قرارداد خود با لایپزیگ را تا ۲۰۲۲ تمدید کرد اما این بازیکن اکنون می خواهد به میلان بپیوندد.

 باشگاه لایپزیگ مخالفت خود با جدایی امیل فورسبرگ را به صورت علنی اعلام کرد و گزارش هایی از بروز اختلاف میان حسن چتین کایا (ایجنت فورسبرگ) و اولیور مینتسلاف مدیر عامل لایپزگ پخش شده است.

مینتسلاف چند روز قبل در مصاحبه با بیلد درباره جدایی فورسبرگ گفت:

اگر مدیر برنامه های امیل فراموش کرده که این بازیکن تا چه زمانی با ما قرارداد دارد می توانیم خیلی سریع یک کپی از قرارداد را برای او بفرستیم.

ستاره لایپزیگ می‌خواهد به میلان ملحق شود

چتین کایا هم در واکنش به این صحبت ها گفت:

من هرگز چنین برخوردهای متکبرانه ای را تجربه نکرده ام. می دانم که قرارداد امیل با لایپزیگ تا چه زمانی اعتبار دارد و همچنین می دانم که باشگاه می خواهد او را حفظ کند اما در عین حال امیل می خواهد گام بعدی در حرفه اش را بردارد.

بعد از ورود سرمایه گذاران چینی به میلان و در دست گرفتن مالکیت باشگاه چندین بازیکن شاخص به این تیم پیوسته اند و فورسبرگ یکی دیگر از بازیکنانی است که در برنامه آن ها جای دارد. فورسبرگ ۲۵ ساله چندی قبل در مصاحبه با کیکر از تمایلش برای پیوستن به میلان صحبت کرد.

لایپزیگ هفته گذشته بروما هافبک ۲۲ ساله پرتغالی را از گالاتاسارای به خدمت گرفت. این بازیکن به نوعی هم پست فورسبرگ محسوب می شود و این هافبک سوئدی و مدیر برنامه هایش چندان از جذب این بازیکن خشنود نیستند. ایگور تودور سرمربی گالا پس از جدایی بروما گفت:

من در زندگی حرفه ام چیزهای زیادی را تجربه کرده ام که اما هرگز چیزی چون شیوه رفتاری بروما را ندیده ام.

چتین کایا هم درباره جذب بروما گفت:

سرمربی سابق این بازیکن چیزهای خوبی درباره اش نگفته است و من بسیار تعجب می کنم که لایپزیگ برای جذب او اقدام کرد.

تمرینات لایپزیگ برای فصل جدید از ۱۱ ژوئن آغاز می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره لایپزیگ می‌خواهد به میلان ملحق شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..