تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وراتی پیشنهاد PSG را به خاطر بارسلونا رد کرد

کد خبر: ۵۵۴۷۶۸

۱۵۷  بازدید

مارکو وراتی، هافبک خلاق پاری سن ژرمن تصمیم گرفته به هر نحوی در تابستان امسال راهی بارسا شود.

ورزش سه: مارکو وراتی، هافبک خلاق پاری سن ژرمن تصمیم گرفته به هر نحوی در تابستان امسال راهی بارسا شود.

 در هفته های اخیر اخبار و شایعات فراوانی در مورد آینده وراتی شنیده شده است. این هافبک ایتالیایی در اواسط تعطیلات خود تصمیم به بازگشت به پاریس و برگزاری جلسه ای با سران پی اس جی گرفته تا آینده خود را معلوم کند.

وراتی پیشنهاد PSG را به خاطر بارسلونا رد کرد

"اسپورت مدیاست" ادعا می کند که مالکان متمول پاری سن ژرمن پیشنهاد حقوقی سالانه 12 میلیون یورو برای قانع کردن وراتی به او ارائه دادند و جالب اینجاست که حتی این مبلغ گزاف نیز مارکو را راضی به ماندن نکرده است.

البته به نظر می رسد ناصر الخلیفی نیز از رفتار وراتی عصبانی شده و به او تاکید کرده که حتی اگر علاقه به ماندن در پاری سن ژرمن نداشته باشد، مجبور است تا سال 2021 و پایان قراردادش در پاریس بماند.

به هر حال به نظر می رسد پروژه انتقال وراتی به بارسا بسیار دشوار است و بعید است به این زودی ها شاهد رضایت دادن مالکان تیم فرانسوی باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وراتی پیشنهاد PSG را به خاطر بارسلونا رد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..