تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابهام در اعزام دونده‌ای که بدون هماهنگی رفت

کد خبر: ۵۵۴۷۶۷

۱۵۵  بازدید

حسین کیهانی که پیش از این به عنوان نماینده دوی نیمه‌استقامت رقابت‌های آسیایی معرفی شده بود، با خروج از اردو اعزامش را در هاله‌ای از ابهام برد.

ایسنا: حسین کیهانی که پیش از این به عنوان نماینده دوی نیمه‌استقامت رقابت‌های آسیایی معرفی شده بود، با خروج از اردو اعزامش را در هاله‌ای از ابهام برد.

کیهانی که در اردوهای تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های آسیایی حضور داشت، بدون هماهنگی با مربی و فدراسیون  به همراه تیم نفت تهران عازم رقابت‌های کازانف قزاقستان شده است.

این بی‌توجهی او به تصمیمات سازمان تیم‌های ملی تبعات خوبی برای او ندارد و اعزامش به رقابت‌های آسیایی را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

البته علی خدیور دیگر نماینده دونده دوی ۴۰۰ متر ایران در رقابت‌های آسیایی با هماهنگی سازمان تیم‌های ملی به همراه تیم نفت به کازانف قزاقستان سفر کرده است که از پیش برای رفتن به این رقابت‌ها درخواستش را به مربی داده بود و مورد موافقت سازمان تیم‌های ملی هم قرار گرفته بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابهام در اعزام دونده‌ای که بدون هماهنگی رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..