تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه های در گوشی به مسافران تابستانی/ سرطانی مرگبار که با موبایل به سراغتان می‌آید/ کپسول انرژی زا برای روزهای پایانی ماه رمضان/ توصیه های دقیقه نودی برای داوطلبان کنکور

توصیه های دقیقه نودی برای داوطلبان کنکور/ ماه تولد چه تاثیری روی ابتلا به بیماری ها دارد؟/ آیا مصوبه شورای رقابت منفعت داروسازان را در نظر گرفته است؟/ آغاز انتخاب رشته آزمون دستیاری/ توصیه هایی در گوشی به مسافران تابستانی

به گزارشخبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید. 

مسیر طلایی ۲ هفته پایانی کنکور را چگونه سپری کنیم؟ 
روز‌های پایانی مطالعه کنکور همواره برای داوطلبان با هیجان و اضطراب بسیاری همراه است که با بهره گیری از روش‌های اصولی می‌توان این مسیر را با موفقیت و کسب نتیجه متناسب با عملکرد گذراند.

رژیم غذایی DASH چیست؟
اگر مبتلا به پرفشاری خون هستید یا در محدوده طبیعی، اما نزدیک مرز پرفشاری خون قرار دارید، نیازمند پیروی از برنامه غذایی خاصی به نام رژیم غذایی DASH هستید.

بهترین خوراکی‌های آرامش بخش و ضد استرس/ اینفوگرافیک
سیب زمینی، موز و همچنین سبزیجات جزو مواد غذایی آرامش دهنده روح و روان محسوب می‌شوند.

۲ سوپ مقوی برای خنک ماندن در گرمای طاقت فرسای تابستان+دستورالعمل
این ۲ غذای خنک‌کننده تابستانی با طعم خوشمزه خود حرارت فصل تابستان را دفع می‌کنند و برای شما به منظور جلوگیری از گرمازدگی مفید هستند.

مصوبه شورای رقابت به سود داروسازان است یا ضرر آنها؟
شورای رقابت وزارت بهداشت را به‌ دليل عدم‌ رعايت مصوبه اين شورا در خصوص ارائه مجوز تاسیس داروخانه‌ها یک میلیارد ریال جريمه كرد.

آموزش ادبیات اقوام مختلف در کنار زبان معیار برای دوره پیش دبستانی
معاون آموزش ابتدایی با اشاره به اعتبار تخصیص یافته در دوره پیش دبستانی گفت: آموزش ادبیات اقوام مختلف را در کنار آموزش زبان معیار در این دوره مورد توجه قرار دادیم.

انتخاب رشته آزمون دستیاری آغاز شد
داوطلبان چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که مجاز به انتخاب رشته محل شده اند، می‌توانند با مشاهده کارنامه علمی تا سه شنبه ۶ تیرماه نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

ارتباط جالب ماه تولد با بیماری‌های شما
سلامتی و ابتلا به برخی بیماری‌ها در افراد به ماه و فصلی که در آن به دنیا آمده اند بستگی دارد، در بعضی فصول سال شرایط آب و هوایی و دیگر عوامل باعث حساسیت پذیری در برابر بیماری‌ها می‌شود.

علت گران بودن دارو‌های وارداتی
رئیس سازمان غذا و دارو ادعای ۵ تا ۱۰ برابری قیمت دارو‌های قبرسی و هندی در مقایسه با دارو‌های تولید داخل را رد کرد.

توصیه‌های اورژانسی به مسافران تابستانی
سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به آغاز فصل تابستان و شروع سفر‌های تابستانی، توصیه‌هایی به هموطنان ارائه کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه های در گوشی به مسافران تابستانی/ سرطانی مرگبار که با موبایل به سراغتان می‌آید/ کپسول انرژی زا برای روزهای پایانی ماه رمضان/ توصیه های دقیقه نودی برای داوطلبان کنکور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..