تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه نظرسنجی: رضایت ۶۸ درصدی کاربران از عملکرد دولت یازدهم در حوزه فناوری

بیش از دو‌سوم از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی زومیت، حداقل از یکی از دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه‌ی فناوری رضایت داشتند.

دولت یازدهم روزهای پایانی از دوره‌ی چهارساله‌ی خود را سپری می‌کند و به‌زودی عرصه را به دولت دوازدهم واگذار خواهد کرد؛ از این رو در نظرسنجی هفته‌ی گذشته از شما همراهان همیشگی زومیت، تصمیم گرفتیم تا نظر شما عزیزان را در مورد مهم‌ترین دستاورد دولت یازدهم در حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات را جویا شویم.

در نظرسنجی هفته‌ی پایانی خردادماه، در کنار پنج مورد از اصلی‌ترین دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گزینه‌ی ششمی را نیز برای آن دسته از کاربرانی در نظر گرفتیم که از عملکرد دولت ناراضی هستند. در این نظرسنجی بیش از ۵ هزار نفر از کاربران عزیز زومیت (به‌طور دقیق ۵٬۲۳۱ نفر) شرکت کردند.

از میان شرکت‌کنندگان در نظرسنجی هفته‌ی گذشته، ۶۷.۸۳ درصد از کاربران یکی از دستاورهای دولت را به‌عنوان مهم‌ترین آن‌ها انتخاب کردند که از این بین، «افزایش ۲۸۴ درصدی پهنای باند داخلی و ۱۸۷ درصدی پهنای باند خارجی اینترنت» با ۳۰.۶۴ درصد آرا (۱۶۰۳)، مهم‌ترین دستاورد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انتخاب شد.

از بین شرکت‌کنندگان در نظرسنجی، ۳۲.۱۷ درصد از کاربران زومیت (۱۶۸۳) نفر معتقد هستند که هیچ‌کدام از دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه‌ی فناوری تاثیرنگذار نبوده است و بنابراین از عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رضایتی ندارند.

نظرسنجی زومیت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه نظرسنجی: رضایت ۶۸ درصدی کاربران از عملکرد دولت یازدهم در حوزه فناوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..