تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




BBC منهدم می شود

BBC منهدم می شودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،روزنامه سان طی یادداشتی نوشت که کریم بنزما مهاجم فرانسوی ،کریس رونالدو مهاجم پرتغالی وگرت بیل ملی پوش ولزی رئال مادرید به زودی کهکشانی ها را ترک خواهند کرد تا فاز هجومی قوهای سفید مادریدی دچار بحران شود.

براساس این گزارش کریس رونالدو به طور جدی از رئال مادرید جداخواهد شد ونقطه فروپاشی کهکشانی ها از همین جا شروع می شود. علاوه بر این  کریم بنزما مهاجم ملی پوش فرانسوی و گرت بیل مهاجم فرانسوی نیز به پیشنهادات رویایی خود پاسخ جدی خواهند داد.

این گزارش اضافه می کند : زیدان از حالا باید به فکر جذب  3 فوق ستاره هجومی باشد چرا که بدون این ستارگان نمی توان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را برای سومین بار متوالی تکرار کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «BBC منهدم می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..