تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چلسی و قطعی کردن اولین خرید بزرگ تابستانی

کد خبر: ۵۵۴۷۱۰

۸۱  بازدید

تیمو باکایوکو، هافبک جوان و آینده دار موناکو احتمالا اولین خرید بزرگ چلسی در تابستان امسال خواهد بود.

ورزش سه: تیمو باکایوکو، هافبک جوان و آینده دار موناکو احتمالا اولین خرید بزرگ چلسی در تابستان امسال خواهد بود.

 مدتی پیش اخباری در مورد نارضایتی آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی و موفق چلسی در مورد عدم فعالیت سران این باشگاه در بازار تابستانی منتشر شد اما حالا این تیم در آستانه اولین خرید بزرگ خود در تابستان است.

چلسی و قطعی کردن اولین خرید بزرگ تابستانی

باکایوکوی 22 ساله که فصل فوق العاده ای را در ترکیب موناکو سپری کرد، مورد توجه یونایتد و آرسنال نیز قرار داشت اما نشریه "دیلی میل" گزارش می دهد که کار انتقال او به چلسی تقریبا نهایی شده و به زودی مراسم معارفه او انجام خواهد شد.

موناکو نیز چند روز پیش میته را به عنوان جانشین باکایوکو به خدمت گرفت تا همه شواهد و قرائن حاکی از حضور او در فصل آتی در لندن باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چلسی و قطعی کردن اولین خرید بزرگ تابستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..