تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست پلن A و B بارسا برای جانشینی آلوس

کد خبر: ۵۵۴۷۰۸

۱۲۱  بازدید

به نظر می رسد که بارسلونا برای جذب هکتور بیرین و نلسون سمدو، با دردسر زیادی روبرو شده است.

ورزش سه: به نظر می رسد که بارسلونا برای جذب هکتور بیرین و نلسون سمدو، با دردسر زیادی روبرو شده است.

 بارسا پس از جدایی دنی آلوس هنوز نتوانسته یک مدافع راست تخصصی با کیفیت را جایگزین او کند.

فصل گذشته سرجی روبرتو که ذاتا یک هافبک است، مجبور شد به دفاع راست بیاید و الکس ویدال هم بازیکنی در حد و اندازه های بارسا نشان نداد. برای جبران این خلا، مسئولان بارسا قصد دارند در نقل و انتقالات تابستانی یک مدافع راست جدید به خدمت بگیرند اما تلاش آنها دراین زمینه فعلا بی ثمر مانده است.

شکست پلن A و B بارسا برای جانشینی آلوس

از هکتور بیرین به عنوان جدی ترین گزینه بارسا نام برده شده بود ولی مخالفت جدی آرسنال و به خصوص آرسن ونگر باعث شده تا احتمال پیوستن بیرین به بارسا بسیار کاهش یابد. ضمن اینکه رقم 60 میلیون یورویی برای جدایی بیرین نیز مزید بر علت شده تا فعلا بارسلونا به فکر گزینه ای دیگر برای دفاع راست باشد.

شکست پلن A و B بارسا برای جانشینی آلوس

پلان B بارسا نلسون سمدو است. مدافع جوان بنفیکا که علاوه بر بارسا، تیم های بزرگ دیگری را نیز خواهان خود می بیند.

در همین راستا امروز نشریه اوژوگو گزارش داد که باشگاه بنفیکا در پاسخ به پیشنهاد بارسا تقاضای 50 میلیون یورو برای انتقال سمدو کرده است؛ رقمی که مسئولان بارسا آن را اغراق گونه می دانند. به این ترتیب مذاکرات دو طرف به بن بست خورده و باید دید بارسلونا در روزها و هفته های آتی چه خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست پلن A و B بارسا برای جانشینی آلوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..