تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر اختصاصی از انهدام تيم تروريستی در كردستان

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) بامداد جمعه 2 تیرماه طی عملیات شناسایی و درگیری با تیمی تروریستی که قصد انجام عملیات خرابکارانه و ایجاد ناامنی در کشور را داشتند، موفق شدند سه تن از تروریست ها را به هلاکت رسانده و یک از آنها را دستگیر کنند.
در این درگیری که در استان کردستان صورت گرفت، تعدادی سلاح و مهمات از تروریست‌ها به دست رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه افتاد.
تصاویر اختصاصی این عملیات برای اولین بار توسط شبکه افق منتشر می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر اختصاصی از انهدام تيم تروريستی در كردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..