تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه خارج کردن دست کودک دو ساله از چرخ گوشت+فیلم

لحظه خارج کردن دست کودک دو ساله از چرخ گوشت+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کودکان نیازمند مراقبت هستند و نباید لحظه ای آنها را به حال خود رها کرد مخصوصا در مکانهایی که وسایلی وجود دارد که می تواند بسیار برای فرزندانمان خطرناک باشند، زیرا آنها در یک رده هایی سنی بسیار کنجکاو هستند و از طرفی آگاهی لازم از خطرات احتمالی یک سری از وسایل را ندارند.


تلفیق این نا آگاهی و کنجکاوی می تواند بسیار خطر آفرین باشد، فقط یک لحظه غفلت کافی است برای اینکه حادثه ای غیر قابل جبران گریبان کودکانمان را بگیرد و تا آخر عمر برای ما پشیمانی به بار آورد.


این بار غفلت یک مادر در ریاض حادثه آفرید، دختر دوساله او دست خود را در چرخ گوشت فرو برد، وقتی مادر او سر رسید و با این صحنه مواجه شد سریعا به کمک همسایه ها دختر را به بیمارستان انتقال دادند و همانطور که در فیلم مشاهده می کنید تیم پزشکی با سختی مشغول خروج دست کودک از داخل چرخ گوشت هستند، این عملیات نفس گیر چیزی نزدیک به دو ساعت طول کشید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه خارج کردن دست کودک دو ساله از چرخ گوشت+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..