تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو اشتباه نکند/ این پست مهم را نمی شود به اگر و اما سپرد

یکی از مهم ترین پست های میدان فوتبال اختصاص به هافبک دفاعی دارد جایی که سال گذشته سرخپوشان از این ناحیه بعد از مصدومیت کامیابی نیا با مشکل مواجه شدند.

<a class='no-color' href='http://newsfa.ir/'> برانکو </a> اشتباه نکند/ این پست مهم را نمی شود به اگر و اما سپرد

فوتبال در هر منطقه ای از زمین که باشی دارای حساسیت و بسیار مهم می باشد و نبود و کوتاهی هر بازیکنی در میدان مسابقه در هر منطقه ای از زمین، می تواند در سرنوشت یک تیم اثرگذار و زحمات تمامی بازیکنان را به هدر دهد.

اما در این میان باید قبول کرد که پست هافبک دفاعی با توجه به وظایفی که بر عهده دارد، می تواند یکی از مهم ترین مناطق بازی در فوتبال باشد که در صورت نبود یک بازیکن با خصوصیاتی که در این پست باید داشته باشد، می تواند اثرات زیانباری بر دوش تیم بیاندازد.

در پرسپولیس این مسئولیت سنگین بر عهده کمال کامیابی نیا بود و توانست به خوبی از عهده آن هم بر آید وخیال برانکو و پرسپولیس را راحت نماید. اما وقتی این بازیکن در چند بازی به دلیل محرومیت و مصدومیت نتوانست به میدان برود، آن وقت بود که نقش او بیشتر از گذشته خودش را نشان داد.

در میانه های لیگ شانزدهم بود که شهاب کرمی به جمع سرخپوشان اضافه شد تا بتواند گره گشای مشکلات پرسپولیس در این منطقه از زمین باشد ولی آن چنان فرصت خودنمایی به او داده نشد تا این که در بازی با الوحده و در حالی که پرسپولیس زیر فشارهای بسیار خطرناک این تیم قرار داشت، برانکو ، شهاب را جایگزین سروش نمود.

این ریسک هم می توانست برای برانکو گران تمام شود و هم این که شهاب را به نقطه پایانی در پرسپولیس برساند و از طرفی می توانست یک موقعیت عالی برای شهاب و پرسپولیس باشد .

شهاب در دقایقی که در میدان بود توانست فشار را از روی پرسپولیس کاهش داده و تیم را به آرامش برساند. توپ گیری، تمرکز بالا، دقت در پاس در زمانهای تحت فشار  و درنهایت بازگشت آرامش به تیم پرسپولیس در آن دقایق طوفانی، مهم ترین کاری بود که شهاب موفق به انجامش شد تا پرسپولیس به سلامت از آن میدان سخت بیرون بیاید و راهی مرحله بعدی شود.

الان سخن این است که با توجه به این که پرسپولیس در این منطقه از بازی با مشکل مواجه است، چرا برانکو در مورد بازیکنی که او را از جهنم الوحده به سلامت بیرون آورد با تردید نگاه می کند؟!

برانکو مربی کار بلد و بسیار نکته سنج است و قطعا برای خود استدلال هایی دارد ولی این را بپذیرد که شهاب می تواند برگ برنده او در میادین سخت باشد پس این اشتباه را د رمورد او مرتکب نشود که ممکن است بعدها پشیمان شود.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/424128

عکس های اینستاگرامی سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو اشتباه نکند/ این پست مهم را نمی شود به اگر و اما سپرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..