تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوئن مثبت استقلال حفظ شاکله تیم است/ منصوریان می خواهد قهرمان لیگ هفدهم شود

پیشکسوت استقلال با تأکید بر اینکه آبی‌پوشان فصل گذشته در نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشتند، گفت: آنها از تجربه تلخ لیگ شانزدهم در نقل و انتقالات درس خوبی گرفته‌اند.

پوئن مثبت <a class='no-color' href='http://newsfa.ir/'>استقلال </a> حفظ شاکله تیم است/ <a class='no-color' href='http://newsfa.ir/'> منصوریان </a> می خواهد قهرمان <a class='no-color' href='http://newsfa.ir/'>لیگ هفدهم </a> شود

شاهرخ بیانی با ابراز رضایت از عملکرد آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: استقلال فصل گذشته تجربه تلخی را در نقل و انتقالات داشت و نتوانست بازیکنانی را که مد نظرش بودند را جذب کند، آنها به دلیل مشکلاتی که داشتند، در نیم فصل دوم هم نتوانستند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرند و به اجبار از بازیکنان جوانی که در اختیارشان بود، استفاده کردند. البته آنها عملکرد موفقی هم داشتند و در پایان هم دیدیم که آبی‌پوشان با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان توانستند به نایب قهرمانی در لیگ شانزدهم دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: در شروع روزهای نقل و انتقالات در فضای مجازی هجمه شدیدی علیه مدیرعامل و سرمربی استقلال صورت گرفته بود که آنها توانایی جذب بازیکن و حتی تمدید قرارداد با بازیکنان فصل پیش خود را ندارند، اما مسئولان استقلال آرام و بی‌سر و صدا به دور از هیاهوی به وجود آمده، نفرات مورد نیاز کادر فنی را تقریباً به خدمت گرفتند. حضور بیت سعید، شجاعیان، شهباززاده، منتظری، قائدی و تمدید قرارداد با بازیکنانی همچون ابراهیمی، غفوری، نورافکن و روزبه چشمی نشان داد که استقلال عزم خود را جزم کرده تا در پایان لیگ هفدهم به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

پیشکسوت استقلال افزود: خوشحالم از اینکه آبی‌پوشان توانستند اسکلت فصل گذشته خود را حفظ کنند زیرا این بازیکنان با تفکرات سرمربی آشنا هستند و این یک پوئن بسیار مثبت برای استقلال در لیگ هفدهم خواهد بود.

بیانی تصریح کرد: آمدن یک بدنساز مطرح که سابقه حضور در تیم ملی کشورمان را داشته هم می‌تواند برای تیم مفید باشد چون او یک مربی حرفه‌ای است و می‌تواند شرایط بدنی بازیکنان را برای شروع لیگ برتر به ایده‌آل برساند.

وی گفت: آبی‌پوشان تقریباً تا شروع لیگ 40 روز زمان دارند آنها می‌توانند با برگزاری یک اردوی خوب و تمرینات بدنسازی و مرور کارهای تاکتیکی همراه با انجام چند دیدار تدارکاتی از نظر هماهنگی تاکتیکی به شرایط مطلوب رسیده و لیگ هفدهم را برخلاف فصل پیش با قدرت شروع کنند.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/424127

عکس های اینستاگرامی سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوئن مثبت استقلال حفظ شاکله تیم است/ منصوریان می خواهد قهرمان لیگ هفدهم شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..