تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت هوای شمال کشور در تعطیلات

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: جریانات خنک شمالی و موج بارشی که از روزهای گذشته وارد کشورمان شده امروز نیز بخشهای شمال کشور، استانهای ساحلی دریای خزر، آذربایجانها، خراسان شمالی و خراسان رضوی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و با بارش باران، رعد و برق و وزش باد مواجه می‌کند.

وی افزود: نفوذ جریانات پرفشار و خنک شمالی باعث شده تا امروز دمای هوا در نیمه شمالی کاهش نسبی پیدا کند و این روند در ساعت‌های آتی و تا صبح فردا نیز ادامه می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه از روز شنبه جو نسبتاً  آرام و آسمانی آفتابی غالب نقاط کشور را دربرمی‌گیرد تصریح کرد: دمای نیمه شمالی کشور  از فردا شنبه رو به افزایش خواهد گذاشت و تنها بخشهایی از خراسان شمالی و خراسان رضوی با افزایش ابر و بارش پراکند باران و وزش بادموقتی مواجه خواهد شد.

وظیفه افزود: طی 24 ساعت آتی دمای هوا در نیمه غربی کشور افزایش و در نیمه شرقی کاهش نسبی پیدا می‌کند که این روند نیز به صورت موقتی خواهد بود.

وی اظهار کرد: در روز یکشنبه نیز وزش باد نسبتاً شدیدی در شمال‌شرق و شرق کشور به وقوع می‌پیوندد و افزایش دمای هوا در بیشتر مناطق کشور به جز شرق و جنوب شرق کشور پیش‌بینی خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور  با اشاره به وزش باد شدید و گرد و خاک در برخی نقاط کشور  تصریح کرد: از اواخر وقت امروز جمعه تا روز یکشنبه برخی مناطق کشور همچون مناطقی از خوزستان، بوشهر و زابل در طی ساعاتی با وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا مواجه می‌شوند.

وظیفه تصریح کرد: طی 48 ساعت آتی خلیج فارس مواج و طوفانی خواهد بود و مسافران یا قایقهای گردشگران باید به اخطارهای لازم در این باره توجه کنند.

وی به تغییرات آب‌وهوایی در شمال کشور از روز دوشنبه اشاره کرد و گفت:‌ از روز دوشنبه نیز با نفوذ جریانهای شمالی در سواحل دریای خزر شاهد ابرناکی، بارش باران و مه صبحگاهی در استانهای ساحلی خزر خواهیم بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، اهواز با 45  درجه بالای صفر را گرم‌ترین مرکز استان و  شهرکرد با 6 درجه بالای صفر را خنک‌ترین مرکز استان کشور  دانست و  اظهار کرد: آسمان تهران نیز امروز  صاف و آفتابی همراه با وزش باد موقتی پیش‌بینی شده که این روند فردا نیز ادامه خواهد یافت و رفته رفته شاهد افزایش دما خواهیم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت هوای شمال کشور در تعطیلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..