تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام کارمند جمع آوری اطلاعات(پرسش گر) در رمز افزار درقم

شرکت رمز افزار گستران سامان در راستای تکمیل بانک اطلاعاتی یکی از محصولات خود که در حوزه کاری اغذیه فروشی ها سرویس دهی می کند نیازمند چند کارمند جمع آوری اطلاعات(پرسش گر) در استان قم می باشد.
تمامی افراد با هر وضعیت می توانند بسته به میزانی که درون سامانه اطلاعات وارد می کنند دستمزد دریافت کنند.
منظور از اغذیه فروشی ها تمامی موارد زیر می باشد:
رستوران، فست فود، کافی شاپ، قهوه خانه، سفره خانه، پیتزا فروشی، ساندویچ فروشی، تهیه غذا، کترینگ، شیرینی فروشی، بستنی فروشی، هتل های دارای رستوران، تالار پذیرایی ، کافه تریا
تنها افراد ساکن در شهر های استان قم که دارای شرایط مندرج در جدول زیر هستند می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام نمایند.

عنوان شغلی شرایط احراز کارمند جمع آوری اطلاعات(پرسش گر) سن بالای ۱۸ سال دارا بودن فن بیان خوب و روابط عمومی قوی دارا بودن گوشی هوشمند اندروید دانشجو بودن و فعالیت پاره وقت نیز قابل قبول می باشد نکات : شغل ذکر شده تنها جنبه جمع آوری اطلاعات از کسبه رستوران دار می باشد و هیچ جنبه فروش و یا معرفی در آن وجود ندارد و صرفا ورود اطلاعات مجموعه برای شما ایجاد درآمد می نماید. شغل به صورت حضوری می باشد و افراد می بایست از رستوران ها، مجموعه ای از داده ها و تصاویر(بسته به شرایط ممکن) تهیه نمایند. این شغل به صورت پاره وقت و تمام وقت نیز قابل قبول است و شما می توانید به هر میزان دلخواهی برای آن زمان صرف کنید و اطلاعات ثبت کنید. در صورتی که دارای شغل اصلی دیگری می باشید می توانید این شغل را به صورت شغل دوم و یا پاره وقت برگزینید. در صورتی که دانشجو هستید نیز می توانید به صورت پاره وقت در این شغل فعالیت داشته باشید. تسویه حساب بسته به شرایط به صورت ۲۰ الی ۳۰ روزه می باشد. ثبت اطلاعات از طریق نرم افزار موبایل نصب شده بر روی گوشی هوشمند شما صورت می گیرد.

در صورت تمایل برای دریافت این موقعیت شغلی به آدرس لینک زیر مراجعه نمایید و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

جهت تکمیل فرم همکاری اینجا کلیک نمایید

در صورت هرگونه سوال و مشکل می توانید با شماره تلفن تماس حاصل نمایید و یا از شماره تلگرام تنها جهت ارتباط از طریق تلگرام استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام کارمند جمع آوری اطلاعات(پرسش گر) در رمز افزار درقم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..