تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم جعلی اسرائیل ریشه در پروتکل صهیونیست دارد

رژیم جعلی اسرائیل ریشه در پروتکل صهیونیست داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،  سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در مراسم راهپیمایی روز قدس سرخس با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس به‌عنوان نماد اقتدار ملی شناخته می‌شود گفت: مردم سرخس همزمان با مردم سراسر کشور با راهپیمایی و اعلام انزجار از اسرائیل و حامیان آن روز جهانی قدس را گرامی داشتند.


وی با تاکید بر اینکه حضرت امام (ره) رژیم صهیونیستی را به‌عنوان یک غده سرطانی یاد می‌کردند، افزود: رژیم جعلی صهیونیست بر اساس یک پروتکل که اساس آن غارت، تجاوز و گسترش مسائل غیراخلاقی است، شکل گرفته است.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فلسطینیان سال‌های سال نه خاک داشتند و نه سرزمین و در کشور‌های عربی آواره بودند تا آن‌ها را به آمریکای جنوبی فرستادند و وقتی فلسطین از فلسطینیان خالی شد، از اقصی نقاط دنیا جمعیت آوردند تا این حکومت جعلی شکل گرفت.


قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: بعد از کلی نبرد توسط فلسطینیان و حامیان این کشور مظلوم و بی دفاع، امروز تیمی فلسطین را مدیریت می‌کند که حتی اجازه رأی در سازمان ملل ندارد و در حقیقت این تیم دست‌نشانده ایجاد شد تا سروصدا‌ها بر علیه رژیم جعلی اسرائیل بخوابد.


نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در تبیین حل موضوع فلسطین که باید کسانی که صاحب خاک و سرزمینشان هستند فرمودند که باید دولتی در فلسطین با رأی مردم شکل بگیرد و مردم فلسطین به سرزمین اصلی خود بازگردند.


وی گفت: آنچه امروز با آن روبرو هستیم و از آن به‌عنوان یک غده سرطانی یاد می‌کنیم، رژیمی بر اساس پروتکل صهیونیست غارتگر و غاصب است.


قاضی‌زاده هاشمی بیان داشت:از زمانی که رژیم غاصب اسرائیل در منطقه حضور یافته است خاورمیانه و کشور‌های منطقه نا امن شده است.


نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی افزود: جعلی سازی، ساخت گروه‌های تروریستی و جعلی و اقدام‌های تروریستی به نام مسلمانان با ساخت گروه تروریستی داعش، ازجمله اقدامات این غده سرطانی در منطقه است که این گروه هیچ مبنای اسلامی ندارد، زیرا کجای اسلام گفته است به جان مردم بیوفتند و جنایت‌های بی شماری را انجام دهند.


قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: اسرائیل، محصول یک تفکر جعلی است که ریشه در پروتکل صهیونیست دارد؛ جریانی که مبانی آن قتل و جنایت، ترور و تجاوز است و همین جریان در پشت شیوخ و امرای عربستان سعودی نیز وجود دارد.


عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدام بموقع و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک‌باران مواضع داعش در دیرالزور سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: در پاسخ کوبنده‌ای که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موضع داعش وارد کرد ضمن اینکه می‌توانست پاسخ سپاه پاسداران ایران خیلی سخت‌تر باشد این‌یک پاسخ نرم بود و شاهد بودیم بعد از موشک‌باران مواضع داعش که جمعی از فرماندهان این گروهک تروریستی به هلاکت رسیدند نخست وزیر و جمعی از فرماندهان رژیم اشغالگر اسرائیل در اولین واکنش اعلام کردند که ایران ما را تهدید نکند و این نشان می‌دهد که این گروهک مستقیم دست نشانده و تحت امر اسرائیل است و از او دستور می‌گیرد.


وی در ادامه با تأکید بر اینکه جنایت‌های گروه‌های تروریستی از طرف تمامی مردم و علمای شیعه و سنی ایران اسلامی محکوم است، افزود: اقدامات و جنایت‌های این گروه‌های تروریستی امروز موجب گسترش اسلام هراسی در اقصی نقاط دنیا شده است؛ گروه‌هایی که با نام اسلام امروز جنایت و تجاوز می‌کنند.


قاضی‌زاده هاشمی با تأکید بر اینکه زوال و نابودی گروه‌های تروریستی نزدیک است، اظهار داشت: داعش و آل سعود دو سر لبه صهیونیست هستند که در تقابل با جمهوری اسلامی ایران هستند.


انتهای پیام//م.ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم جعلی اسرائیل ریشه در پروتکل صهیونیست دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..