تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جواب دندان شکن سپاه پاسداران به موا ضع داعش

جواب دندان شکن سپاه پاسداران به موا ضع داعشبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حجه الاسلام دستجردی درخطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان و شهدای سردشت گفت:شما با حضورتان و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعودتان، توجه به همه مظلومان و جهان به خصوص مظلومان فلسطین حمایت خود را اعلام کردید

وی با اشاره به جواب دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش افزود: انقلاب اسلامی ایران سیلی محکمی به داعش زد به طوری که این سیلی به گوش همه اربابانشان هم رسید.

 امام جمعه قوچان در ادامه به جابجایی سمت در حکومت آل سعود اشاره کرد و گفت: هدف اصلی آن‌ها از این اقدام خنثی سازی اثرات اقتدار انقلاب اسلامی است.

حجه الاسلام دستجردی افزود: اقتدار جمهوری اسلامی تنها در قدرت نظامی نیست بلکه اقتدار در گفت و گو هم هست به طوری که در حال حاضر با عظمت و قدرت مدافعین نظام در صحنه حاضر شدند.

وی همچنین با اشاره به اینکه اقتدار انقلاب اسلامی را برای آمریکایی‌ها گران تمام میشود گفت:: در دیدار نخست وزیر عراق با آیت الله خامنه‌ای ایشان عنوان کردند:به آمریکایی‌ها نمیتوان اعتماد کرد.

حجه الاسلام دستجردی همچنین با ابراز نگرانی از اینکه هم اکنون در ایران آمریکایی‌ها سعی در سرمایه گزاری دارند افزود: هدف اصلی آن‌ها نفوذ و در نهایت براندازی نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه قوچان در ادامه با بیان اینکه رمز پیروزی ما در دو محور اصلی خلاصه می‌شود افزود:ولایت مطلقه فقیه و خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان، و فرزندان پاک مردم شریف و خوب دیار‌های متعدد ایران اسلامی دو محور اصلی و رمز پیروزی ماست

حجه الاسلام دستجردی همچنین احترام به خانواده‌های شهدا ایثارگران و جانبازان را مهم دانست و گفت:: اقدام بزرگ شهدای مدافع حرم، مرزبانان و شهدای اطلاعات و امنیت ما ارزشمند است و ما باید چه از لحاظ معنوی و چه از لحاظ مادی از آن‌ها حمایت کنیم.

انتهای پیام//ح.خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جواب دندان شکن سپاه پاسداران به موا ضع داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..